Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 10 maand dolle avonturen op de fiets - Forum Wereldfietser

10 maand dolle avonturen op de fiets

maffe fietster gezocht die zin heeft om vanuit oezbekistan via kazahstan, kirgizie,tadjikistan, china,birma, thailand, indonesie, australie naar nieuw zeeland te fietsen gedurende een klein jaar.
route en afreisdata te bespreken.liefst voorjaar 2006

ik ben zelf een zotte fietser (30J) met fietstassen vol ervaring

Hoi Bart,

Mooie route. We zijn nu ook aan het bekijken hoe we dat volgend jaar kunnen gaan doen. Moet nog even praten met onze werkgevers.
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

Groet,
Marco
Beste Bart,

Wat een geweldig plan!!
Hoe ziet je reizen m.b.t. je overnachtingen eruit?.. Ben hier benieuwd naar, want in verschillende door jou uitgekozen landen is het moeilijk te camperen, terwijl het in andere weer makkelijker is.

Zelf ben ik nu in INdia en ga hierna naar Sri Lanka. Ik fiets voor een ashram die zzich bevind aan de oost kust. Ik zal volgend jaar rond april mei weer op de fiets stappen. Ik weet nog niet waarheen, maar Thailand, china en nieuw zeeland staan nog mijn verlang lijstje..
Toen ik je oproep zag, leek het me een mooi plan.. ALleen vroeg ik mij af of je puur een mannelijke reiziger vraagt, of dat het je niet uitmaakt..
En Marco, wat gaaf dat jullie ook weer gaan fietsen!! TOch de kriebels niet kunnen weerstaan?...

Ik hoop een reactie..

Groeten Yvette