Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie Europa in de maand aug. - Forum Wereldfietser

fietsvakantie Europa in de maand aug.

In het kort:

28
Utrecht
racefietsen
sloeproeien
klussen
analoge fotografie

wens:

samen met iemand van ong. mijn leeftijd een fietsvakantie maken in de maand augustus. Ik hou er van grote stukken te fietsen maar savonds een biertje of een wijntje moet ook kunnen.
Belgie, duitsland, frankrijk, Polen,oostenrijk, italië?
kamperen.
eventueel met de auto.

let me know!
Wat ben je verde precies van plan?

Duur 1-2-3 weken?
Kamperen, gites, luxueze hotels?
Zelf koken of menu du jours?
racefiets begrijp ik maar hoe ver fiets je op een dag?
Standplaats of rondtrekken?

ik heb wellicht interesse. Ik ben niet helemaal jouw leeftijd (39) en ik wil nog 1-2 weekjes gaan fietsen in de Alpen.
Hoi,

Ik zoek ook nog reisgenoten voor deze zomer. liefst ergens in de Alpen.
Heb een racefiets. Fiets vrij veel ong 4-6 uur per dag.
Ben 39 jaar, voorkeur vaste standplaats.
Verblijf appartement. huisje.







bergbeklimmer schreef:Wat ben je verde precies van plan?

Duur 1-2-3 weken?
Kamperen, gites, luxueze hotels?
Zelf koken of menu du jours?
racefiets begrijp ik maar hoe ver fiets je op een dag?
Standplaats of rondtrekken?

ik heb wellicht interesse. Ik ben niet helemaal jouw leeftijd (39) en ik wil nog 1-2 weekjes gaan fietsen in de Alpen.
Hey,

Ik (26 jaar oud, vrouw) ben ook nog op zoek naar een fietsmaatje.

Ik had een plan, namelijk fietsen in het centraal massief (10-19 juli), maar mijn reisgenote kan op het laatste moment toch niet mee.

Heb vorige week ook een berichtje geplaatst (fietsmaatje gezocht voor klimwerk in centraal massief)

Qua datum ben ik vrij flexibel. Eind juli, eerste helft augustus kan ook. Wel zou ik graag wat klimwerk verrichten -> eerste plan was dus centraal massief, maar andere gebergten mogen ook (al zal ik voor de alpen mss toch nog wat trainingswerk moeten verrichten :-))

Wel heb ik geen echte racefiets. De fiets waar ik op rij is een zeer lichte trekkersfiets.

Laat weten als jou dat mss wat lijkt, kunnen we misschien eens iets afspreken..

Groetjes, Nele