Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgeno(o)t(e) NL, B, D, F ? plm 1 week eind juli/begin aug - Forum Wereldfietser

reisgeno(o)t(e) NL, B, D, F ? plm 1 week eind juli/begin aug

Hallo allen,

Wellicht kan ik via dit forum een (of meerdere) leuke reisgenoten voor een fietsvakantie-in-de-buurt te vinden. Denk aan 7 a 10 dagen fietsen ergens in de periode van plm 22 juli tot 5 augustus zoiets.

Zelf ben ik een man van 45, en is dit eigenlijk mijn eerste kampeerfietsvakantie ...heb wel veel kampeerervaring met de motor en de rugzak.
Ik ben soms wel een voorstander van ergens binnen slapen als ik 2 dagen op rij nat geregend ben !! Even opwarmen zeg maar.

Heb een geschikte fiets en uitrusting (nog even puzzelen ..) en best een goede conditie.
Denk dat tussen de 40 en max 80 ? km hangt af van de wind, regen etc, op een dag te fietsen. Minder of een dagje niks doen kan altijd, meer lijkt me niet leuk meer.
Om een beeld van mezelf te geven: ik heb 2 kinderen, en in toerbeurten zie ik ze.

Mijn hobbys zijn: reizen/kamperen, in een hangmat niksen, croissantjes eten, hardlopen, kletsen, theater, film, lekker eten, musea etc etc
Ben geen gezondheidsfreak en wil de wereld niet verbeteren, maar houd van lekker biertje/wijntje, knabbel erbij en lekker kletsen s avonds.
Ik houd van vrolijke, eerlijke, bescheiden mensen. En lachen. Je mag best je nukken hebben, heb ik ook.

Het reisdoel is niet zo belangrijk, in 7-10 dagen kom je ook niet ver .. , en wil of in NL beginnen en terug met de trein of andersom. Een heel "rondje" rijden kan ook.

Idee: naar de franse kust bij fecamp/dieppe en terug, vanaf luxemburg terug, rondje nederland, naar denemarken, of ergens in Duitsland. Of .... engeland ? schiet maar raak !
andrew schreef:Idee: naar de franse kust bij fecamp/dieppe en terug, vanaf luxemburg terug, rondje nederland, naar denemarken, of ergens in Duitsland. Of .... engeland ? schiet maar raak !
Hoi andrew
Ik, man 44j heb soortgelijke plannen voor komende zomer.
Ik stuur je een prive-bericht via dit forum

groeten,
Frank
Hallo,

Ik zag je oproep staan voor een fietsmaatje en die sprak me zeker aan. Helaas ben ik in die periode al weg, maar zou zelf nog wel een lang weekend of een korte week in het najaar weg willen.
Ik ben een vrouw, ook met twee kinderen woonachtig in Noord-Brabant. Mocht je willen kennis maken en een weekendje fietsen, hoor ik het wel.

Groetjes, Karin
van mij kan dit onderwerp gesloten/verwijderd worden
weet zelf niet hoe het moet :?:
ik ben de topic starter

groet andrew