Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waterdichte XLC fietstassen. Wie heeft ze? - Forum Wereldfietser

Waterdichte XLC fietstassen. Wie heeft ze?

XLC heeft sinds kort een nieuwe set waterdichte fietstassen. Nette prijs, keurig design, met rolsluiting.

Lijkt mooi, maar... lees mijn testverslag maar eens: http://www.sintchristophorus.nl/test-wa ... etstassen/

Wie gebruikt deze tassen al en hoe bevallen ze?

Afbeelding
Ik heb ze niet, maar ik heb wel tassen met het bevestigingssysteem zoals het op de tassen volgens het plaatje zou moeten zitten (maar bLijkbaar niet zit). Dat systeem bevalt prima. Aanmerkelijk simpeler dan ontliep en vaude maar verder prima te doen.
Conformeren we ons dan toch maar aan de eenheidsworst die ortlieb of vaude heet; Zucht ;-)
Ik las pas wel een recensie op een website..... ehhmm jouw website.
Komen uit dezelfde fabriek als waar de lidl fiets tassen gemaakt worden!
Zie je site Michiel
Ophangsystemen zijn gewoon los te koop en door iedere tassenfabrikant toe te passen. Voor een tas van €9,95 heeft de Lidl hele goed haken. Voor 9 tientjes heeft XLC hele beroerde haken!
Voor 9 tientjes heb je ook deze Ortlieb Back Roller Classic :lol:

Afbeelding
Eric Schuijt schreef:Voor 9 tientjes heb je ook deze Ortlieb Back Roller Classic :lol:
Ik wil graag bruine zonder logo ;)
Als je er genoeg besteld willen ze die denk ik best wel voor je maken.
Klopt, vanaf 50 stuks per item kan je je eigen kleuren en eventuele opdrukken specificeren
Zo kan het ook:
Afbeelding

Of zo:

Afbeelding
:lol:
ook XLC manden en bakken dus? :roll: