Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht goede fietswinkels regio: Noord-Brabant/Zuid-Holland - Forum Wereldfietser

Gezocht goede fietswinkels regio: Noord-Brabant/Zuid-Holland

Hallo,

Ik ben van plan in de zomer een kleine "wereldfiets" tocht te maken. Hiervoor heb ik een goede fiets nodig.

Wat zoek ik?
Een A-merk fietsenwinkel die Gazelle, Batavus,... verkoopt

Waar zoek ik een fietsenwinkel?
Ik kom van België (Antwerpen) en zoek een Nederlandse fiets, omdat die beter zijn dan de "Belgische" fietsen. Daarom zoek ik een fietsenwinkel die in Noord-Brabant of Zuid-Holland ligt.
Fietsenwinkels in Rotterdam/Breda/Eindhoven komen dus zeker in aanmerking.

Wat voor een fietsenwinkel zoek ik?
Ik zoek een fietsenwinkel die minstens 15% korting geeft op de modellen van 2006. Ik heb namelijk al zo'n fietsenwinkel gevonden, maar helaas ligt die in Amsterdam, en om er eventjes naartoe te rijdenn is wat te ver voor mij.

Maar als u een fietswinkel heeft die dat niet geeft (of minder korting), dan zal ik die fietsenwinkel zeker bezoeken om de "fietsen" van dichterbij te bekijken


Mvg,
Deadmaster
Hey hallo.
U zoekt een goede fietswinkel??
ik heb mijn Koga Worldtraveller 2006 bij: van deraa2wielers gekocht.
ik kreeg hier deskundig advies en alles was netjes en goed geregeld.
zo simpel als de winkel eruit ziet, zo hoog en goed is de service.
kijk eens op: www.vanderaarijwielen.nl
ik an misschein wel een mooie korting voor je regelen. zal in iedergeval mn best doen. zal leuk vijn voor hun als hun winkel (met vooral de service) ook al bekentheid in België krijgt.
ik weet niert of ze standaard korting geven. ik zal wel informeren voor u.

De winkel kunt u vinden in Sliedrecht.
(is niet ver van Rotterdam en Breda, "van beiden af ongeveer een halfuurtje rijden)

Met vriendelijke groet,

Bas van der Hel