Het was één van de mooiste dagen idd, ondanks dat ik er vroeger vlakbij woonde was ik nog nooit in de Weerribben/Wieden geweest. Op fiets kom je nog eens ergensAB schreef:Als fietstoerist gaat er maar weinig boven de lijn Kalenberg-Nederland-Muggenbeet-Dwargracht-Jonen, schitterend gebied, ook voor een singlespeed.
Heb je al eens een Camelbak in rugzak of frametas overwogen? Scheelt weer wat gewicht op je achterdrager. Kun je meteen ook je pompje en andere gadget aan je bovenbuis opbergen . Mooi retro lampje overigens, althans zo lijkt het op die kleine foto. En heb je genoeg handruimte voor je remmen met die stuurtas?
Over je suggesties: Op fiets stap ik het liefst met hooguit zorgen op m'n rug, die ik er dan vanaf laat glijden. Dus geen Camelback of rugtas... Een frametas vind ik niet zo mooi, en ik heb niet het idee dat ik nu teveel gewicht aan de achterdrager heb hangen (ik fiets moeiteloos zonder handen), dus dat vind ik wel goed zo. Met een beetje optimaliseren denk ik dat ik voor reizen in Europa altijd wel uit kan komen met twee achtertassen en een (iets grotere) stuurtas.
Het andere 'gadget' is m'n slot; het 'retro' lampje is een budget led/batterijlamp met goede looks (deze winter misschien upgraden voor een 'echte' koplamp en dynamo). Remmen met stuurtas gaat net goed, maar het heeft niet over; met handschoenen wordt het lastig. Als het stuurlint nog een keer verslijt zet ik er denk ik normale raceremgrepen op, want ik fiets meestal in de hoods of de drops.
Hij werd vrijdag in Beesd zelfs herkend! (Door je ex-collega Jelle)Pipopopo schreef:Leuk dat mijn Ex fietsje heel Nederland heeft gezien Ben trots op hem