Beste fietsers, enkele weken geleden startte ik namens de ANWB op dit forum een topic over windmolens dichter voor de kust. Graag wil ik jullie nogmaals bedanken voor alle reacties! Inmiddels is de ANWB een speciale website gestart over dit onderwerp: www.anwb.nl/beleefdekust. Daar kun je meer informatie en foto’s vinden over windmolens voor de kust. Ook kun je stemmen op twee polls en je mening geven. Je kunt daar ook zien hoe andere recreanten er tegen aankijken. Graag nodig ik je uit om de website te bezoeken en je mening te geven!
Namens de ANWB? Dat zei je er toen niet bij...jonathanweegink schreef:Beste fietsers, enkele weken geleden startte ik namens de ANWB op dit forum een topic over windmolens dichter voor de kust. Graag wil ik jullie nogmaals bedanken voor alle reacties! Inmiddels is de ANWB een speciale website gestart over dit onderwerp: http://www.anwb.nl/beleefdekust. Daar kun je meer informatie en foto’s vinden over windmolens voor de kust. Ook kun je stemmen op twee polls en je mening geven. Je kunt daar ook zien hoe andere recreanten er tegen aankijken. Graag nodig ik je uit om de website te bezoeken en je mening te geven!
Of is dat hetzelfde?Ik werk bij de Koninklijke Nederlandse Toeristenbond.
Los daarvan, wat ga je doen met de reacties die op dit forum zijn gegeven?