Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Therm-a-Rest NeoAir camper - Forum Wereldfietser

Therm-a-Rest NeoAir camper

Aangezien mijn vorige budget-luchtbed lek is, ben ik op zoek naar een vervanging. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op de nieuwe NeoAir van Therm-a-Rest. De camper schijnt volgens de verkopers de stevigste versie te zijn van de NeoAir serie. Ik wil het liefste een luchtbed hebben voor het pakformaat en het comfort, maar deze keer graag een luchtbed dat langer mee gaat. Mijn vraag aan jullie is of er al iemand ervaring heeft met dit luchtbed.

Gegroet Hans
Hallo,
Ik heb ervaring met deze mat. Behalve dat hij stevig is (net als bij elke mat uitkijken met scherpe voorwerpen) kraakt de mat in tegenstelling tot de (ultra) licht varianten niet. Hij is warm en dik en ik sliep er meer dan goed op. Goedkoop zijn de matten niet, maar een goede nachtrust lijkt mij belangrijk tijdens een fietstrip.

Afgelopen weken twee weken gefietst naar Basel. Wat ik al wist en nog eens achterkwam is dat een goede kwaliteit van kleiding en materiaal echt ontzettend veel scheeld (bv een goed regenpak). Dus Starten met goed en goedkoop en dan als de bankrekening het toelaat overgaan op kwalitatief zeer goede spullen. Leuk om voor te sparen en naar uit te kijken