Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Groningen 9 juni 2013 - Forum Wereldfietser

rondje Groningen 9 juni 2013

Hallo,

Volgende week zondag is het de tweede zondag van de maand juni en jullie weten wat dat betekend! Het rondje Groningen komt er weer aan :D . Dus let er op: zondag 9 juni 2013 om 10.00 uur bij het Peerd

Paul
paul1987 schreef:Hallo,

Volgende week zondag is het de tweede zondag van de maand juni en jullie weten wat dat betekend! Het rondje Groningen komt er weer aan :D . Dus let er op: zondag 9 juni 2013 om 10.00 uur bij het Peerd

Paul
Moet ik mijn rondje af stoffen dat door sneeuw en ijs geen doorgang vondt? Appels zijn wel op geloof ik :D
Ik vind het prima! We hadden het rondje nog tegoed inderdaad :P , dat de appels op zijn is jammer, maar dat is niet erg. We vinden er wel wat op.
Dan maar een aardbeien gebakje :roll:

Wij staan zondag in ieder geval om 10 uur gereed bij het Peerd.
En nu maar hopen op wind uit de zuid-oost hoek.
Ik ben er zondag ook om 10:00 uur.

Annelies
Ik ben er niet, want ik rijd die dag een rondje Flagstaff. Ik zal aan jullie denken en ik hoop er in augustus weer bij te zijn.
Ronald is thuis, dus misschien dat die wel komt.
Veel plezier.

Groetjes, Ineke
Present.
Ik kan helaas niet. Veel plezier,
Wim
Hoi,
Als mijn neus niet meer loopt, kom ik zondag meefietsen!
Groet, Petra.
Petra137 schreef:Hoi,
Als mijn neus niet meer loopt, kom ik zondag meefietsen!
Groet, Petra.
Dan fietst je neus ook in plaats van lopen...
Wij zijn er zondag ook weer bij.
Co en Paulus
Ik ben er zondag ook.

Jan
Dat wordt een mooie opkomst komende zondag :D , zie jullie om 10.00 uur bij het Peerd. Het wordt overigens fraai weer :P
Hoi allemaal,

Helaas is er onverwacht iets tussen gekomen. Ik vind het heel jammer niet mee te kunnen fietsen. Wens jullie veel plezier. Volgende maand ben ik er graag weer bij.

Annelies
Vanuit Bolivia alvast heel veel plezier toegewenst allemaal!
Maak er een leuke tocht van.
Ook ik fiets niet mee vanwege loopneus, hoestbuien en algehele buien van slapte. Veel plezier op de zonnige dag.
vergeet bijna mij aan te melden: ik ga mee morgen.
Annelies, jammer dat jij niet kunt!
in ieder geval tot morgen allen.
Rikie
Excuus.
Ondanks mijn belofte waren we er niet. Een van de stommere fouten voorkwam dat.
Wat er mis ging en wat we als alternatief hebben gedaan kun je hier lezen.
Volgende maand maar weer een poging doen.