Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: boekje 'Fietsen naar Praag' - Forum Wereldfietser

Gezocht: boekje 'Fietsen naar Praag'

Ik wil deze zomer naar Praag gaan fietsen via de route die in de gids 'Fietsen naar Praag' staat. De track heb ik al gedownload, maar ik zou het heel leuk vinden om ook wat achtergrondinformatie te lezen over de route en de bezienswaardigheden die je tegenkomt. Het routeboekje van de route is daar natuurlijk heel erg geschikt voor.

Helaas is het boekje uitverkocht (komt pas weer in het najaar) en kan ik het nergens meer vinden, ook niet in de bibliotheek. Ik zou dus graag hier willen vragen of iemand het boekje aan mij wil lenen/verkopen/verhuren/etc. Al is het maar voor 1 dag! Het gaat mij vooral om de achtergrond informatie, en in 1 dag moet ik wel een samenvatting kunnen maken o.i.d.

Alvast hartelijk bedankt.
JaapG schreef:Helaas is het boekje uitverkocht (komt pas weer in het najaar) en kan ik het nergens meer vinden, ook niet in de bibliotheek. Ik zou dus graag hier willen vragen of iemand het boekje aan mij wil lenen/verkopen/verhuren/etc.
Ik heb de uitgave uit 2006 nog ongebruikt in de kast staan, de eerste druk dus !! De tweede druk is uit 2009, maar of daar veel in gewijzigd is tov de eerste druk weet ik niet precies, ik dacht van niet.
De nieuwste druk, die dus nog in de maak is, heeft wel een groot aantal wijzigingen heb ik vernomen via een zeer betrouwbare bron 8)
Ik zie dat je in de bollenstreek woont, ik woon bij Den Haag dus redelijk in de buurt. Aangezien het mij alleen om de achtergrondinfo gaat zou ik heel erg blij zijn als ik je uitgave zou kunnen kopen/lenen/lezen/etc. Ik heb nog zelfs enkele oude,gebruikte reisgidsen die ik zou kunnen ruilen (o.a. de hanzefietsroute :lol: ).
Even contact opnemen via pb?
JaapG schreef:Ik zie dat je in de bollenstreek woont, ik woon bij Den Haag dus redelijk in de buurt. Aangezien het mij alleen om de achtergrondinfo gaat zou ik heel erg blij zijn als ik je uitgave zou kunnen kopen/lenen/lezen/etc. Ik heb nog zelfs enkele oude,gebruikte reisgidsen die ik zou kunnen ruilen.
Even contact opnemen via pb?
Stuur je adres maar per PB dan gooi ik hem wel ff op de post.
Zelf geen belangstelling in gebruikte gidsen ... en terug hoeft hij ook niet :wink:

Hij zit inmiddels op de post !!
JaapG schreef:... en kan ik het nergens meer vinden, ook niet in de bibliotheek.
Om in de bibliotheek te komen moet de uitgever twee presentie-exemplaren opsturen naar het Biblion, vervolgens kunnen de individuele bibliotheken ze bestellen bij het Biblion. die ze dan besteld bij de uitgever. Ik heb het idee dat uitgeverij Pirola dat al heel veel jaren niet meer doet, waardoor ze nooit meer ter inzage in de bieb liggen !!
Ik heb het boekje binnen. Voldoet prima aan wat ik zoek, beschrijving van de achtergrond van de route.

Michael bedankt en succes met je boeken. Op de terugweg vanaf Praag ga ik in ieder geval de Hanzefietsroute deel 3 gebruiken.