Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Termen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Termen

Revanho schreef:Ik sluit niet uit dat er termen zijn waarvoor dat handig is. Maar meestal kan de lezer zich perfect behelpen door even te googlen of de zoekfunctie op dit forum te gebruiken. (Fora zouden al de helft minder posts bevatten als mensen dat zouden doen.)

Renaat
Ergens heb je gelijk en toch weer niet. Een lezer moet niet gaan Googlen die moet op de site blijven en daar gaan zoeken. Eenmaal aan het Googlen geslagen is de kans groot dat hij nier meer terugkomt. Daarbij het aantal berichten op de site kan voor de eigenaar niet groot genoeg zijn.
multiwgb schreef:Een lezer moet niet gaan Googlen die moet op de site blijven en daar gaan zoeken. Eenmaal aan het Googlen geslagen is de kans groot dat hij nier meer terugkomt.
Gelukkig is de doelstelling van WF niet om klanten te hebben die zo veel mogelijk aan het lijntje gehouden worden. Waarschijnlijk is het ontbreken van zo'n doelstelling juist een van de succesfactoren van de WF-website.
Leon
Leon schreef:Gelukkig is de doelstelling van WF niet om klanten te hebben die zo veel mogelijk aan het lijntje gehouden worden. Waarschijnlijk is het ontbreken van zo'n doelstelling juist een van de succesfactoren van de WF-website.
Leon
Plus het ontbreken van Google-ads en andere irritante reclame 8)
En voor de Vlamingen die dit interessante forum regelmatig bezoeken kunnen we nog een kleurrijke fietsonderdelenlijst toevoegen met een zee van Franse leenwoorden, weliswaar op z'n landelijk Vlaams uitgesproken.

Bezoek eens een fietsenmaker in ruraal Vlaanderen...die praat over (en ik tracht fonetisch te schrijven):

Mijne gidong, mijne reijong, de gardebou, de sjoepap, mijn manivell'n, de tize, de freings, de port-bagage, de sulle, een potvitesse, een kader en een fourche, de keetinge, ne pinjon, een geine en ander exotisch spul.

(en als ge dat allemaal met een tournavis tesamen steekt hebt ge ne velo)

:D
't is te zeggen, gelukkig heb ik mijn eigen geriefbakske :D