Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fiets tijdelijk naar Rusland invoeren - Forum Wereldfietser

fiets tijdelijk naar Rusland invoeren

Hallo mensen, binnenkort ga ik op de fiets naar Rusland, nu hoorde ik van mensen dat je aan de grens je fiets tijdelijk moet invoeren, hoe gaat dit in zijn werk. Ik heb diverse site's afgestruint maar geen duidelijkheid gevonden, Wie kan mij wegwijs maken.

met Vriendelijke groeten Wim
Ik heb het niet aan de hand gehad. Het enige dat ze met mijn fiets hebben gedaan is besnuffelen met een hond.

Over drie weken ga ik weer de grens met Rusland over en ik maak er me er niet druk over.

Sjirk
De Vrijbuiter schreef:Hallo mensen, binnenkort ga ik op de fiets naar Rusland, nu hoorde ik van mensen dat je aan de grens je fiets tijdelijk moet invoeren, hoe gaat dit in zijn werk. Ik heb diverse site's afgestruint maar geen duidelijkheid gevonden, Wie kan mij wegwijs maken.

met Vriendelijke groeten Wim
ik herinner me nog wel (niet voor rusland) aantekeningen in het paspoort, dat je ook weer met fiets/auto etc het land uit moest
m-gineering schreef:Ik herinner me nog wel (niet voor rusland) aantekeningen in het paspoort, dat je ook weer met fiets/auto etc het land uit moest
Idem Griekenland, 1986.
Leon
m-gineering schreef:ik herinner me nog wel (niet voor rusland) aantekeningen in het paspoort, dat je ook weer met fiets/auto etc het land uit moest
én je bidons gevuld moeten zijn met водка!
Matthie9000 schreef:
m-gineering schreef:ik herinner me nog wel (niet voor rusland) aantekeningen in het paspoort, dat je ook weer met fiets/auto etc het land uit moest
én je bidons gevuld moeten zijn met водка!
Als je goede hebt ruiken die honden dat ook niet. :wink: