Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Moulton APB dual drive met 24 versnellingen - Forum Wereldfietser

Te Koop: Moulton APB dual drive met 24 versnellingen

Ik bied een bijna nieuwe Moulton fiets aan. De fiets is twee maanden oud en in onderhoud en gekocht bij Tromm in Amsterdam. De fiets is deelbaar zodat hij makkelijk mee op reis kan of in de achterbak van een auto. De fiets is volledig geveerd voor en achter. Voor de fiets zijn bagagedragers te verkrijgen zodat deze geschikt is als vakantiefiets (moulton heeft hierin een reputatie). De fiets is voor twee jaar verzekerd tegen diefstal en beschadiging. Bij de fiets zit een goedgekeurd vouwslot, die zeer klein op te vouwen is. Prijs nieuw: 1650,-, bieden vanaf 900,-.[/img]

Ik heb wel belangstelling.
Voor dat ik bied:
Zadel?
Maat?
Kleur?
Afmontage? Banden, naven, remmen etc...
Wat is precies Dual Drive?

Op Marktplaats staat deze Moulton van Anne Holtrop voor 1200 Euro. Hier op het forum bieden vanaf 900 Euro.

http://koopjes.marktplaats.nl/fietsen_e ... 3D%3D&df=1

De forum leden krijgen dus een fikse korting.

Jammer dat ik te (2.07mtr) lang ben.

Groetjes Pedersen

JOOO....Pedersen, heb je nog wel ruimte in je schuur? Je hebt al VIJF fietsen... hihi

Hey 50er,

Als het aan mij ligt, weet ik hier en daar nog wel wat moois te staan. De schuur is inderdaad vol en ik kan slechts op 1 rijwiel te gelijk fietsen. Mijn vrouw zal mijn aankoop van nog een fiets, niet waarderen.

Groetjes en een fijn weekend,

R. Pedersen.

P.s. U werkt toch bij Corus?

Ja...je hebt in een grijs verleden een draagriempje van Ortlieb bij me gehaald.

Hallo 50er,

Alles goed man?

Ben erg happy met het draagriepje een zeer vriendelijke gift.

Hebben we straks nog wel tijd om te fietsen met de extreme verandering van de 5 ploegen roosters?

6 dagen werken, 4 dagen (vrij) om weer een beetje mens te worden!

Groet Pedersen.

Geweldig toch, al die vrije tijd...maarre voeren ze dat ook bij jullie door?

Bij ons gaan ze een proef starten met een oplopend roterend rooster. Ik zie de rotatie niet hoor, jij wel?

OO MM XX NN XX.

De kruisjes zijn roostervrije diensten!

Dus 2 ochtenddiensten, aansluitend 2 middagdiensten, 2 dagen vrij, aansluitend 2 nachtdiensten en weer 2 dagen vrij etc. etc.

Ik moet nog zeker 22 jaar werken. Misschien trekt de Staatsloterij volgende week nog een beetje gunstig.

Groetjes Pedersen

fiets is verkocht.