door
Wim » za 01 jun, 2013 09:15
Ik ben inderdaad afgehaakt, maar ik wil wel nadrukkelijk zeggen dat ik een heel fijn weekend heb gehad. Ik had inderdaad door de koude winter en drukte op het werk te weinig kilometers in de benen. Daardoor ging het klimmen me moeilijk af, ook al had ik niet veel bagage bij me. Het gevolg was dat ik langzamer was, en dat was lastig want ik ontdekte dat deze tocht niet zonder gps te rijden was. Ik moest aansluiting houden bij de rest, en die moest dan soms langer op mij wachten dan ik denk dat leuk voor ze was (ook al waren ze er erg aardig over). Zelf vond ik het leuk en lekker om eens niet in de polder te fietsen. 's Avonds was ik ook niet compleet dood van vermoeidheid, en vervelende pijntjes heb ik ook niet echt gehad. Ik vreesde echter de laatste dag een blok aan het been te worden, en misschien wel blessures op te lopen, en zag op tegen de regen, ook al is die blijkbaar uiteindelijk mee gevallen. Al met al was ik nu 's avonds veel vroeger thuis, en heb ik de hele avond met mijn dochter nog kunnen oefenen voor haar eindexamen en dat was nuttig en leuk.
Kortom, ik wist waar ik aan begon, en heb er geen spijt van. Het was leuk. De volgende keer wel met gps, en met meer kilometers in de benen.
Wim