Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe Hangmatje - Forum Wereldfietser

Nieuwe Hangmatje

Na 15 jaar gebruik is deze hangmat op zijn einde

Afbeelding
Snooze time

Ik ben nog niet uit of mijn volgende reis bij -40 wordt of +40. Als het bij +40 wordt heb ik een nieuwe hangmatje nodig.

Ik zoek iets waar ik in de middag uren kan ontspannen en een uurtje slaapen, gaat niet om een slaap plek voor 's nachts.

Iemand een leuk tip voor iets lichtgewicht en vooral iets die weinig ruimte in beslag neemt in de fietstas ?

Alvast bedankt
Hennessy Hammock was bij uitstek dé hangmat. Die zullen tegenwoordig wel extra lichte modellen hebben? Dat was een jaar of 5 geleden in ieder geval wel zo.
Zo te zien heb je een simpele geknoopte hangmat. Op marktplaats worden die al aangeboden voor een tientje. Die dingen wegen misschien 200 gram. Wil je iets meer comfort dan wordt het gelijk zwaarder en duurder. De Bever heeft er ook een paar in de collectie, voor 40 euro, die wegen een halve kilo.
Bedankt, ik ga op zoek :)
Bij de Zwerfkei in Woerden had ik ze ook gezien. Klein licht en toch 130 kilo dragen :)
Hey,

Ik zou eens kijken of Xenos dat niet heeft liggen. Zoja, dan ben je hoogstwaarschijnlijk voor een habbekrats weer voorzien.

Greetz,
Bram
Ja, idd iets gevonden op marktplaats voor een tientje de verdacht veel op de oude lijkt.

Bedankt allemaal voor de reacties.