Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Startbewijs Dolomieten Marathon 2013 - Forum Wereldfietser

Gezocht: Startbewijs Dolomieten Marathon 2013

Helaas,

Mijn fietsmaatje heeft wel een startbewijs voor de Dolomieten Marathon geloot en ik niet!

Heb jij wel een startbewijs? En kan je op 30 juni toch niet bij de Maratona aanwezig zijn? Laat het me dan weten! Ik neem het startbewijs graag van je over!

Groet,

Eelco
Ik denk dat er alleen maar slechts nieuws is.

Kaartje van de Maratona mogen niet worden verkocht. Op straffe van 3 jaar diskwalificatie voor de verkoper. En de koper heeft niets aan het gekochte kaartje omdat je met je paspoort je startbewijs moet afhalen. Je kunt nog informeren bij en-route of zij nog startbewijzen hebben maar ik geef je weinig kans. Je kan ook nog proberen om bij cycletours hun maratona reis te boeken. Die kans is een ietsiepietsie groter.

Op het fiets forum (forum.fiets.nl) vind je overigens veel meer info over de maratona. Op dat forum zitten meer wielrenners. De Maratona is wel een prachtige cyclo, zeer goed georganiseerd. Ik heb hem al 3 keer gedaan.
Niet verkocht, maar wel geruild. Mits je voor de juiste datum samen het juiste formulier invult en a somma de 10 euro administratiekosten.

Vorig jaar heb ik hem ook mogen rijden, was fantastisch.
Dag Eelco,

ben je nog steeds op zoek naar een startbewijs? Ik heb er namelijk eentje over. Je kunt hem dus nog van mij overnemen (90 euro). Als je dit voor 27 mei doet kan hij nog op jouw eigen naam komen te staan (overschrijven kost je wel 10 euro).
groetjes!