Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vraagje over ANWB dons jack (weer te koop voor €40) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vraagje over ANWB dons jack (weer te koop voor €40)

Medium: 300 gram incl. zakje
Toch maar even iemand zoeken die lid is van de ANWB dan.
Bij ons in de LAS hadden ze trouwens nog nooit van dit jasje gehoord. (Nee, dat is een winterartikel, misschien over vijf maanden weer)
De S'jes en M'metjes zijn ook online niet meer verkrijgbaar, dus het lijkt gewoon het uitverkopen van de voorraad te zijn t.b.v. meer financieel vermogen voor de zomercollectie. Of omdat er dit najaar een ander model komt.
M-etjes in het zwart nog wel. Dus als kleur je niet uitmaakt.

Groet,
Robertjan schreef:De S'jes en M'metjes zijn ook online niet meer verkrijgbaar, dus het lijkt gewoon het uitverkopen van de voorraad te zijn t.b.v. meer financieel vermogen voor de zomercollectie. Of omdat er dit najaar een ander model komt.
Ik heb mijn jacks eind vorig jaar gekocht voor dezelfde prijs. Toen dacht ik hetzelfde maar blijkbaar is er daarna toch weer nieuwe voorraad gekomen.
Abacus schreef:Pakweg 350 gram, uit het pakje ook trouwens. :wink:
Bert van Sprang schreef:Medium: 300 gram incl. zakje
Geweldig. Vandaag langs de ANWB winkel gegaan, maar ze hadden hem niet op voorraad. Heb het dus ook niet kunnen passen. Toch maar besteld. Zou ik hem niet passen, kon hij zonder problemen teruggestuurd worden.

Ik zelf ben 196 cm lang en 86 kilo. Een goede BMI en ben dus small. De verkoper (die hem zelf ook aan had gehad) raadde mij een XL aan. Ik ben benieuwd. Ik zal als ik hem heb eens een foto maken. Wellicht hebben mensen er wat aan wanneer ze mijn postuur zien.
Hmm, ze beginnen nu toch wel op te raken. Had wel een xxxl willen bestellen maar die zijn er niet meer.

Edit: ANWB leest zeker mee, ze hebben de prijs van de jacks omhoog gegooid!
Ik heb de XL besteld. Ik ben 196 centimeter lang met een gewicht van 87 kilo -> Bmi van 22.88.

De prijs is dus ooit ergens 100 euro geweest;
Afbeelding

Als ik hem aanheb;
Afbeelding

Ingepakt met referentiemaat;
Afbeelding

Het is een erg licht jackie en erg makkelijk in te pakken. Zit lekker, hoewel ik hem ook nog aankan als mijn buik 10 kilo aankomt. Ik twijfel dus nog om een L te gaan proberen ipv de XL die ik nu heb.
Deze verkooptruc gebruikt iedere winkel, ook de ANWB.
dvdc15 schreef:Ik heb de XL besteld. Ik ben 196 centimeter lang met een gewicht van 87 kilo -> Bmi van 22.88.

8<

Het is een erg licht jackie en erg makkelijk in te pakken. Zit lekker, hoewel ik hem ook nog aankan als mijn buik 10 kilo aankomt. Ik twijfel dus nog om een L te gaan proberen ipv de XL die ik nu heb.
Ik, 175cm , 73 kilo heb de L besteld. Deze past mij prima. Wel minder dik dan ik verwacht had.

Groet,
Als we toch gaan vergelijken:
Ben: 1.90m , 93 kilo , XL
Ingrid: 1.65 , 68 kilo S

Ze passen goed.

Ben & Ingrid