Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft ervaring met fietskar Bike-Carrier? - Forum Wereldfietser

Wie heeft ervaring met fietskar Bike-Carrier?

Hoi, wie heeft praktijkervaring met het fietskarretje Bike-Carrier? Het lijkt op een B.O.B. Yak maar dan een opvouwbare versie ervan. Is het wat? Wat is de kwaliteit? Zie http://www.bikesexclusive.nl/Product/vi ... rote%20Tas

Bedankt alvast voor je reactie.
Aangezien de bob yak 1,5 kilo lichter is en beproefde kwaliteit zou ik niet kiezen voor een goedkopere namaak versie. FF zoeken op de internets of marktplaats en ze zijn best voor een schappelijke prijs te krijgen. Radicaal cycloon is nog duurder maar dat zou ik doen:-)
De reden dat ik niet voor de bob heb gekozen:
Ik ga niet off road
Blijft zelf staan.
Rijd makkelijk de tent in.
Wielen er af en het mag mee als handbagage in de trein.
Wielen in de achterste staand en je hebt een loop kar.
X001 schreef:Hoi, wie heeft praktijkervaring met het fietskarretje Bike-Carrier? Het lijkt op een B.O.B. Yak maar dan een opvouwbare versie ervan. Is het wat? Wat is de kwaliteit? Zie http://www.bikesexclusive.nl/Product/vi ... rote%20Tas

Bedankt alvast voor je reactie.
Pfff wat een oplichters deze fietskar staat vaak voor +/- 75,00 op internetwinkels te koop.

Kwaliteit niet geschikt voor fietsvakantie! Wel makkelijk voor boodschappen achter de racefiets.

Gr
Wimmert schreef:Aangezien de bob yak 1,5 kilo lichter is en beproefde kwaliteit zou ik niet kiezen voor een goedkopere namaak versie. FF zoeken op de internets of marktplaats en ze zijn best voor een schappelijke prijs te krijgen. Radicaal cycloon is nog duurder maar dat zou ik doen:-)
De reden dat ik niet voor de bob heb gekozen:
Ik ga niet off road
Blijft zelf staan.
Rijd makkelijk de tent in.
Wielen er af en het mag mee als handbagage in de trein.
Wielen in de achterste staand en je hebt een loop kar.
Mooie van deze is dat hij opvouwbaar is en dus mee kan in de trein! Maar helaas is de kwaliteit twijfelachtig. Het wachten is op een opvouwbare B.O.B. Yak.
En waar ga je dan de inhoud laten van je bob yak?
Plus dat je voor de tas van de bob yak nog allerlei touw nodig hebt om hem vast te maken aan de kar.
Ga eens langs bij bever Almere en praat eens met Fred.
Die heeft de Bob als ook de radical.

Overigens vind ik de radical cyclone te duur.

Enfin kijk maar
Mooie van deze is dat hij opvouwbaar is en dus mee kan in de trein! Maar helaas is de kwaliteit twijfelachtig. Het wachten is op een opvouwbare B.O.B. Yak.[/quote]

Opvouwbaar is een verkoop trucje :cry: Eenmaal in elkaar haal je dit ding nooit meer uit elkaar :lol:
Een vergelijkbare discussie is hier enkele jaren geleden gevoerd:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... hilit=bobo
Wimmert schreef:En waar ga je dan de inhoud laten van je bob yak?
Plus dat je voor de tas van de bob yak nog allerlei touw nodig hebt om hem vast te maken aan de kar.
Ga eens langs bij bever Almere en praat eens met Fred.
Die heeft de Bob als ook de radical.

Overigens vind ik de radical cyclone te duur.

Enfin kijk maar
"Net" als bij een Cyclone: bij de Yak haal je de tas er even af in de trein, bij de Cyclone de wieltjes.