Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke GSM houder op de fiets? - Forum Wereldfietser

Welke GSM houder op de fiets?

Welke GSM houder is aan te bevelen voor op de fiets?
Heeft iemand ervaring?
Volgens mij is dat sterk afhankelijk van het soort GSM dat je wilt gaan gebruiken: of te wel eentje die hoort bij je GSM lijkt mij altijd beter als een universele. Zelf ben ik erg tevreden met de combinatie van Osmand routering, Sony Ericson Xperia Active Smartphone, een houder voor deze telefoon van Sportypall op een "bar" die past op de Klickfix stuuradapter.
Hoeveel topics was je van plan hierover te openen?

.tsooJ
Ik heb zelf een edge 800. Daar zitten een houder en krachtige elastiekjes bij. Werkt perfect. Zit hartstikke stevig op je stuurpen en is toch te verschuiven als dat nodig is.
Bobbes schreef:Ik heb zelf een edge 800. Daar zitten een houder en krachtige elastiekjes bij. Werkt perfect. Zit hartstikke stevig op je stuurpen en is toch te verschuiven als dat nodig is.
Er zitten bovendien elastiekjes bij in (2?) verschillende maten. Als de grote te ruim zit (op smalle buisjes), pak je de kleinere...

De houder zelf vind ik ook ideaal. Ben wel eens met m'n mtb onderuit gegaan met de Edge 800 op het stuur. Die bleef netjes zitten, niks aan de hand...
Passen GSM's ook op een Edge 800 houder of heeft dit soms helemaal niks met dit topic te maken 8) .

Ik zou bij voorkeur een houder specifiek voor je model/type telefoon kiezen, daarnaast eentje met een 'swivel', zodat je de telefoon kunt draaien, dan kun je bij fel zonlicht de telefoon draaien en zo het scherm veel beter aflezen.

Ik heb goede ervaringen met Brodit, dit werkt met een losse bike mount en telefoonhouder die op elkaar passen, ik zou die passing wel zekeren/vastmaken omdat hij anders los kan schieten.
Matthie9000 schreef:Passen GSM's ook op een Edge 800 houder of heeft dit soms helemaal niks met dit topic te maken 8)
Als je een GSM vindt met een achterkant die gelijk is aan die van de Edge 800, dan lukt het wel ja... ;)