Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 152 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35629 berichten
Bob&Marguérite schreef:Zuider Leidsevaart?
Nee, is wel echt nog Hillegom daar :wink:

Je moet niet gokken, maar zoeken en dan vindt je hem 8)
Veenenburgerlaan, hoek 3e Loosterweg ?
Expresso schreef:Veenenburgerlaan, hoek 3e Loosterweg ?
Klopt helemaal zie:Panoramio of Google
Afbeelding
Michael W schreef:
Travelmaster schreef:ik vertrek straks voor het eerst voor 4 dagen fietsen met bepakking.
Dan kom je vast wel langs deze fraaie plek 8)

Afbeelding
Afgelopen zondag reed ik door Noord-Holland en zag daar ook veel bollenvelden, dus de foto kan net zo goed als overal zijn. M'n vrouw en ik gingen daar naar een R.K.-kerkdienst in Purmerend.
Martin E. van Doornik schreef:dus de foto kan net zo goed als overal zijn.
Klopt, vandaar dat ik dacht dat het moeilijk te vinden zou zijn, maar ik was vergeten dat hij op Panoramio stond, uiteraard op de juiste plek. :wink:
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:dus de foto kan net zo goed als overal zijn.
Klopt, vandaar dat ik dacht dat het moeilijk te vinden zou zijn, maar ik was vergeten dat hij op Panoramio stond, uiteraard op de juiste plek. :wink:
Ik heb eigenlijk veel liever dat de raadselfoto's door onze WF-ers vanuit hun fietsen zijn genomen en niet zomaar van internet plukken....
Martin E. van Doornik schreef: Ik heb eigenlijk veel liever dat de raadselfoto's door onze WF-ers vanuit hun fietsen zijn genomen en niet zomaar van internet plukken....
Ook toevallig, ik heb deze foto gewoon zelf gemaakt en ja hoor, vanaf m'n fiets, dus helemaal niks geplukt van internet :wink:
Zie copyrights op http://www.panoramio.com/photo/37333854
of http://www.fotocommunity.com/pc/pc/mypi ... y/16894369
ofwel ... hoeveel bewijs wil iemand hebben ? :wink:

Los daarvan, het topic heet 'raad plaatje' en niet 'kijk eens waar m'n fiets wel niet allemaal gestaan heeft' ...
dus is het maar net hoe strak je in de leer wil zijn :wink:
Daarnaast heb je dit ook al eens geroepen naar Bob, dus ... ? 8)

Nog maar eentje zelfgeschoten vanaf m'n fiets van die plek dan (zie de kleuren in het veld) :wink:

Afbeelding
Bob&Marguérite schreef:Afbeelding
En deze ook, zelf geschoten, want voor mij rijdt Marguérite!!!
Bob&Marguérite schreef:En deze ook, zelf geschoten, want voor mij rijdt Marguérite!!!
Dat kan je nu wel zeggen ... :wink:

Gezien de telefoondraden moet dit bijna wel zeker Frankrijk zijn 8)
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef:En deze ook, zelf geschoten, want voor mij rijdt Marguérite!!!

bijna.............maar zeker niet Frankrijk
Michael W schreef:

In Duitsland heb je toch ook overal van die lelijke palen staan? Volgens mij is Nederland zelfs een van de weinig landen waar alles onder de grond gestopt wordt. Nou ja, bijna alles dan, want bij hoogspanning is dat maar zeer beperkt mogelijk, maar verder zo ongeveer alles wel...
Bob&Marguérite schreef:
Michael W schreef:

bijna.............maar zeker niet Frankrijk
Belgische ardennen dan met die leistenen daken ? 8)
Henrie schreef:In Duitsland heb je toch ook overal van die lelijke palen staan?
Is mij nooit echt opgevallen maar zullen zeker niet zo storend zijn als in Frankrijk :wink:
Michael W schreef:Belgische ardennen dan met die leistenen daken ? 8)
Het gaat om de juiste plek in de Ardennen ja 8)
Henrie schreef:Volgens mij is Nederland zelfs een van de weinig landen waar alles onder de grond gestopt wordt. Nou ja, bijna alles dan, want bij hoogspanning is dat maar zeer beperkt mogelijk, maar verder zo ongeveer alles wel...
Ja, wij hebben makkelijk praten, met zeventien miljoen mensen in een moeras ter grootte van een postzegel…

.tsooJ
Alien schreef:
Henrie schreef:Volgens mij is Nederland zelfs een van de weinig landen waar alles onder de grond gestopt wordt. Nou ja, bijna alles dan, want bij hoogspanning is dat maar zeer beperkt mogelijk, maar verder zo ongeveer alles wel...
Ja, wij hebben makkelijk praten, met zeventien miljoen mensen in een moeras ter grootte van een postzegel…

.tsooJ
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is om alles/veel bovengronds te houden? Zo lang je het maar op een goede manier aanlegt, is daar niks mis mee...
Bob&Marguérite schreef:
Michael W schreef:Belgische ardennen dan met die leistenen daken ? 8)
Het gaat om de juiste plek in de Ardennen ja 8)
Maredsous?

Trouwens, je kon zien dat het niet om Frankrijk ging: geen enkele antenne op de daken te spotten.
welke molen is dit? waar staat deze?,
eentje die ik steeds maar miste omdat ik op mijn tochten steeds rechtdoor ging i.p.v. van rechtsaf :D

Afbeelding

(foto zelf gemaakt :wink: ).
dieter_vh schreef:Maredsous?
Nee