Zo maf (exentriek)als kan zijn.
Geweldig. Moest mijn lijf dat nog aankunnen... dan deed ik net hetzelfde.
Ik ben een lange afstandwandelaar geweest. Daar moet je ook een vijs voor missen 't schijnt... Pertang eerder nooit zo ervaren..
Ten allen tijde ook te vermijden is denken: "Wat ben ik nu eigenlijk in godsnaam aan het doen??" Maja, is dat uiteindelijk niet de betekenis van het leven? Stoppen met het je af te vragen en het gewoon doen, leven. Vertrouwen leren hebben, grenzen leren kennen en respecteren.
Je moet ook wat geluk hebben met je lijf. Zoiets heb je niet steeds onder controle.
Nou ik het niet meer kan en het heel erg mis, ja.. moet ik maar tevreden leren zijn met het gewonere.. En het is een geluk dat er nog iets in de plaats is.. maar neen, het zal nooit hetzelfde zijn.
Hij is moeten gaan zoals ie geleefd heeft. Op zijn fiets.
Je kan er natuurlijk allerlei bedenkingen bij maken. En je zal wel wat tegenkomen wanneer je het gaat analyseren. Maar wat let het. Als de man zo zich goed voelde en met plezier hierin leefde dan hoeft ie toch ook niet meer. Hij doet wat hij goed acht voor zichzelf en lijkt daar ook de volle verantwoordelijkheid voor te nemen. Of het nu off/ on reality is? Het is zijn realiteit. Minder virtueel, verfijnd en meer rauw, ongepolijst, ruw..
Uiteraard, moest het mijn pa zijn ofzo, dan zou ik behoorlijk wat tegenargumenten hebben.. lol.
Ik zou hem zeker minder vrijheid gunnen dan ik deze man nu gun. En toch zou ik ze wel voor mezelf willen.
Ach wat, ja, rare wezens zijn we hé..
Allemaal in op onze eigen manier even maf.
Nouja, en ik hou wel van zulke dingen.. Dus bedankt voor het filmpje !!