Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GSM houder BXL... goed? - Forum Wereldfietser

GSM houder BXL... goed?

Op internet zijn genoeg GSM-houders in de aanbieding: zie Beslist.nl
Ik kom veel de BXL... tegen: een houder die vastgeklemd wordt tussen 2 grote flappen, op de een of andere manier: geciteerd van een Beslist.nl medewerker:

"De telefoon wordt via de zijkanten vastgeklemd. Zowel de klem als de kant die achter uw telefoon zit is voorzien van antislip, waardoor deze telefoon niet naar beneden valt, maar ook niet omhoog schiet als u een keer over een hobbelig pad fietst."

De kant die achter de telefoon zit is voorzien van antislip... ra, ra.

Maar, is dit een goede keus? Er zijn er ook die pootjes hebben onderaan.
Heeft iemand ervaring hiermee, ik ben zeer benieuwd.

Mvr. Jitske.
veldfiets schreef:Op internet zijn genoeg GSM-houders in de aanbieding: zie Beslist.nl
Ik kom veel de BXL... tegen: een houder die vastgeklemd wordt tussen 2 grote flappen, op de een of andere manier: geciteerd van een Beslist.nl medewerker:

"De telefoon wordt via de zijkanten vastgeklemd. Zowel de klem als de kant die achter uw telefoon zit is voorzien van antislip, waardoor deze telefoon niet naar beneden valt, maar ook niet omhoog schiet als u een keer over een hobbelig pad fietst."

De kant die achter de telefoon zit is voorzien van antislip... ra, ra.

Maar, is dit een goede keus? Er zijn er ook die pootjes hebben onderaan.
Heeft iemand ervaring hiermee, ik ben zeer benieuwd.

Mvr. Jitske.
Linkje, fotootje...?
link: http://www.beslist.be/products/accessoi ... ts_Houder/

Hier zitten meerdere met pootjes, de Yagoda.be lijkt mij het beste hier en de BasicXL zonder pootjes als grootst gemene deler.
Persoonlijk ga ik voor de pootjes...= psychologisch gevoed.
Welke is die Yagoda? Ik vind die niet op die pagina?
veldfiets schreef:link: http://www.beslist.be/products/accessoi ... ts_Houder/

Hier zitten meerdere met pootjes, de Yagoda.be lijkt mij het beste hier en de BasicXL zonder pootjes als grootst gemene deler.
Persoonlijk ga ik voor de pootjes...= psychologisch gevoed.
Ik zou zo'n klemfitting niets vinden... Ik heb het idee dat deze allemaal zijn ontworpen voor gebruik binnens"huis", maw ín een voertuig. Water en stof hebben zo'n ding volgens mij vrij snel naar de gallemiezen geholpen. Ik denk dat er betere oplossingen te vinden zijn.