Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 'Rondje' Utrecht 2 juni 2013 - Forum Wereldfietser

'Rondje' Utrecht 2 juni 2013

Het ‘rondje’ Utrecht voor 2 juni a.s. wordt geen rondje maar een fietstocht van A naar B. Er is keuze om van Utrecht naar Deventer (119 km) of om van Utrecht naar Nijmegen (89 km) te fietsen.

We starten op het Ledig erf om 10.00 uur als de keuze valt op Utrecht – Deventer en om 11.00 uur als het Utrecht – Nijmegen wordt. Ik laat op 30 mei, via het forum, even weten waar de keuze op is gevallen.

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de route(s) zien en downloaden.
Utrecht – Deventer 119 km http://www.bikemap.net/route/2106296#la ... ts_terrain
Utrecht – Nijmegen 89 km http://www.bikemap.net/route/2106395

Mijn telefoonnummer is 0610888387, voor het geval de trein een lekke band heeft.

Henk
Henk,

Mooie routes :!: Hoe wordt de keuze bepaald?
Als mogelijke meefietser heb ik persoonlijk best wel een voorkeur.

Groet,
Beide routes zijn heel mooi.

Keuze maken hoeft wat mij betreft niet.

2 juni de ene en later in het jaar de andere.

Groet,
Edwin
Wel goed en leuk om te weten:
Deventer op stelten is het 1e weekend van juli. Een erg bijzonder en leuk evenement (maar smaken verschillen). Zie http://www.youropi.com/nl/deventer/even ... elten-1074
Het lijkt mij een goed plan om op 2 juni Utrecht – Nijmegen en 8 juli Utrecht – Deventer te doen.

Dus we vertrekken op 2 juni om 11.00 uur van het Ledig Erf.

Zonder tegenbericht neem ik aan dat alle deelnemers akkoord zijn met het voorstel.
henkk schreef:Het lijkt mij een goed plan om op 2 juni Utrecht – Nijmegen en 8 juli Utrecht – Deventer te doen.

Dus we vertrekken op 2 juni om 11.00 uur van het Ledig Erf.
Leuke route 2 juni, ik zet 'm er in. 8 juli wordt vast ook mooi maar dan ben ik er niet bij.

Frank
Leuke route idd, en bijna langs m'n huis! Ik zou trouwens niet via de brug bij Rhenen de Nederrijn oversteken, maar iets doorfietsen de Grebbeberg over (vanuit Utrecht een eitje) en om de Blauwe Kamer heen, en dan met het pontje naar Opheusden. Maar ik ben dan ook pontjesfan...
Als ik er geen kampeerweekend van maak ben ik er ook weer eens bij :)
leuk!, fietsen naar mijn oude studentenstad, ben er denk ik ook weer bij.

Ik ken het dan ook goed, mochten er nog mensen in om een biertje te doen na afloop, met een lekkere daghap erbij , weet ik wel paar leuke tentjes.

groet
Leuk idee. Ik weet nog niet of ik er bij ben, er zit een verbouwing bij mij thuis aan te komen en ik moet nog veel doen voordat de bouwvakkers aan de slag kunnen. Als het zaterdag opschiet zou ik zondag misschien wel kunnen gaan fietsen.
Hallo,

Ik fiets deze keer ook mee.

Tot zondag,

Martijn
urje schreef:Als ik er geen kampeerweekend van maak ben ik er ook weer eens bij :)
Lekker weer, geen verplichtingen: het wordt een rondje Zeeland in drie dagen. Veel plezier zondag!
Ik ga morgen ook mee, en neem ook een introducee mee.
De grote vraag is nog: gaan we naar Deventer om 10u of naar Nijmegen om 11u?

Wij zorgen dat we om 10u op Ledig Erf zijn.

Groeten,
Mijntje
Ik ben er om elf uur ook bij.

Mijntje, ergens halverwege staat dat het Nijmegen is geworden.
Het was een mooie tocht met prima weer, de wind in de rug en een gezellige groep mensen. Heb ik er vandaag toch weer bijna honderddertig kilometer opzitten, of beter gezegd opliggen. :)
Het was weer een erg leuk "rondje" vandaag. Met dank aan Henk en de onvolprezen fietsrouteplanner :wink:

Frank
Was zeker leuk rondje!,
maar.. jammer dat ik jullie niet meer kon inhalen, was er om 11.10 op Ledig erf, en jullie waren al weg :(

terug naar huis om GPX track op telefoon te laden (+ 35min) en toen in de achtervolgin, maar helaas..

verzoek aan de organisator van de volgende tochtjes:
- tel even wie zich aanmelden via het forum
- wacht uiterlijk 15min als je denkt dat er nog iemand ontbreekt
En fiets dan vrolijk weg

hopelijk tot devolgende keer
Tom
We zijn rond 10 over 11 weggegaan, en de ervaring leert dat er vaak mensen zijn die op het forum zeggen dat ze komen maar uiteindelijk niet op komen dagen. Je kan dus beter 5 minuten eerder aanwezig zijn.

En we hebben bij Maarn bij het AC koffie gedronken, maar dat lag net buiten de route. Daar ben je ons waarschijnlijk voorbijgefietst.