Additionally, paste this code immediately after the opening tag: perfecte service van Easton - Forum Wereldfietser

perfecte service van Easton

Ik kocht een tijdje terug een dozijn rotspennen van Easton. Daar had ik eerder geweldig goede ervaringen mee opgedaan: het waren de enige pennen die je overal in kreeg en die altijd heel bleven. Met die nieuwe was echter wat mis: de kopjes lieten los van de schachten, en binnen een week had ik nauwelijk pennen over. Twee dagen terug schreef ik hierover naar Easton (er is momenteel geen Nederlandse importeur). Er blijkt inderdaaad een probleem te zijn geweest met de epoxy verbinding, en er is nu ook een nieuw model. Vandaag bracht UPS een doos uit Amerika met 12 nieuwe pennen. Zo kan het dus.
Wim
Wim schreef:Ik kocht een tijdje terug een dozijn rotspennen van Easton. Daar had ik eerder geweldig goede ervaringen mee opgedaan: het waren de enige pennen die je overal in kreeg en die altijd heel bleven. Met die nieuwe was echter wat mis: de kopjes lieten los van de schachten, en binnen een week had ik nauwelijk pennen over. Twee dagen terug schreef ik hierover naar Easton (er is momenteel geen Nederlandse importeur). Er blijkt inderdaaad een probleem te zijn geweest met de epoxy verbinding, en er is nu ook een nieuw model. Vandaag bracht UPS een doos uit Amerika met 12 nieuwe pennen. Zo kan het dus.
Wim
Kijk, zo hoort het! Een warme douche!
Mooi!

Nog zo'n verhaal waar ik erg blij van werd: VAUDE heeft m'n 2 aqua back's fietstassen van respectabele ouderdom na het doorscheuren van de harde plastic achterkant voor 'n spotprijsje voorzien van 2 nieuwe ruggen + haken + klickfix.
Die gele zeker?
Ik had het zelfde euvel in 2010, dus tsja, dan vraag ik me af, doen ze zolang met eenzelfde partij haringen?

Oplossing was hetzelfde, heel netjes van Easton.

(Ik had wel een beetje stroop gesmeerd met webalbum van de betreffende vakantietrip. )