*Knog lichten: Knog fietslichten (wit is voorlicht en rood is achterlicht) ze zijn afneembaar, ik doe de ene om mijn stuur en de andere om mijn zadelpen. link marktplaats

*Film ticket: 1 pathe film vouchers, geldig t/m 01-08-2013 in alle pathe bioscopen en op alle dagen van de week.
Het is er niet van gekomen om ze zelf te gebruiken de voucher is gekreukeld maar niet gesneuveld.
Wie kan ik hier een plezier mee doen? link marktplaats

* Sigma sport Kilometer teller: Deze zat op mijn mountainbike maar die heb ik verkocht. Eenvoudige montage door middel van een elastiekje om de voorvork link marktplaats

* Basta comet 3 voorlicht (wit) en Smart E-line achterlicht dmv van penlites: Basta comet 3 voorlicht (wit) en Smart E-line achterlicht (rood).
De schroef je op je stuur en zadelpen door middel van bijgeleverde klem en werken op kleine penlites LR03. link marktplaats

* Rugzak - Osprey Quasar, zwart 30 liter: Aangeboden mijn rugzak: Osprey Quasar 30 Black, ik heb hem gebruikt voor woon werk verkeer op de fiets maar is door nieuwe werkzaamheden te klein geworden.
Er zit onder en in het midden banden om de rugzak op zijn plaats te houden, ook elastiek op de achterkant voor eventueel een waterfles.
Volume in liters 30, met zachte rugkussenpads.
Gewicht:790 gram link marktplaats

* En als iemand nog iemand weet voor een Nissan Sunny uit 1995 met 89500 met NAP voor 650 Euro hier de link