Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off road Trektocht 26; 27 en 28 april. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Off road Trektocht 26; 27 en 28 april.

Hallo Ton,

Lijkt me leuk zo'n off road trektocht. Ik ben er bij!

Johan
Hallo Ton,
Ik heb goede herinneringen aan de off road tocht van vorig jaar en ga daarom graag mee met de tocht eind april. Ik heb er al zin in!
groet,
Margo Roelofs
Dit lijkt mij ook erg leuk!
en zwaar, dat ook ;)
Kan ik nog mee?

Groet Charlot
Ik wil me ook graag aanmelden voor de offroad tocht als er nog plek is, leuk!
Welkom terug weer Ton, hopelijk heb je het naar je zin gehad in Zuid-Amerika!

Bij deze meld ik me aan voor de off road trektocht in Drenthe. Ik ben zeer beniewd!
als ik het zo lees en kijk op googlemaps...liggen de campings ongeveer 6 km uitelkaar (en net buiten Meppel) dus dan kun je toch ook zonder bagage rondcrossen en die aan het eind van de dag weer ophalen bij de camping?
:wink:
Wat zijn de routes? Komen we nog in de buurt van Assen?

Groeten Fokko
Ben weer terug in ons kikkerlandje, we hebben het mooi gehad de verhalen komen later wel. Op dit moment hebben er 27 bikkels zich aangemeld voor deze mooie Off Road rit door Drenthe.
Na weekend komt de Gps Track op de site.

Gr. Ton 8)
En nu nog de bandenkeuze :)

Volgens mij is het erg droog en stoffig in Drenthe dus ik denk dat ik mijn atb op strandbanden zet. Lekker breed!


Ik ga donderdag al richting Meppel vanuit Amsterdam over de veluwe, nog iemand op donderdag die kan op gaat?
Overnachten rond nunspeet, vrijdag het laatste stuk naar Meppel.


goed weekend,

Peter
Ha Ton,
Helaas moet ik me almelden voor het off road weekend. Ik heb rugpijn, dat fietst niet fijn met al die hobbels. Jammer, ik had me er erg op verheugd. Veel plezier en tot een volgende keer.
groet,
Margo Roelofs
Peter_m schreef:En nu nog de bandenkeuze :)

Volgens mij is het erg droog en stoffig in Drenthe
Afbeelding

Zou het? Na een dag vegen heb ik toch sterk de indruk dat al dat Drentse stof bij mij de schuur in is gewaaid! :roll:
Het GPS bestand is beschikbaar

http://www.jenders.eu/ton/wereldfietsers.zip

Wegens omstandigheden ben ik niet aanwezig bij het station in Meppel.
Men moet op eigen gelegenheid naar de camping in Ruinerwold. De camping "De Toffe Peer"
Adres:
Dokter Larijweg 94
7961 NP Ruinerwold

Vanaf het station R.A. na 200 mtr bij stopl.L.A en direct L.A fietstunnel door knoopp. 70 / 4 / 2 / 3 / 26 is Dokter Larijweg, na ongeveer 2 km aan de L.kant de camping Succes en tot a.s. vrijdag

De eigenaar, Bert Bal, zal jullie verwelkomen en de plaats aanwijzen.
Er zijn nog treinkaarten voor de ns te koop bij de blokker voor 16 euro per stuk.
Da's heel wat goedkoper dan bij de ns zelf kopen, zeker voor helemaal naar het noorden van het land.
Een kleine aanvulling voor de fietsers die van het off road pad af willen omdat het te zwaar wordt is hier een alternatief Knooppunt: (Dag 1) 82; 53; 54; 57; 56; 86; 83; 43; 44; 46; 96; 95 Lhee Richting Dwingeloo 83; 86; 93; 78; 84; 99; 85; 50; 51; 52 Camping Holtingerzand. (Dag 2) 08; 52; 03; 77; 75; 80; Diever 59; 68; 62; 61; 88; 85; 83; 91; 90; 75; 66; 64; 61; 19; 18 Centrum volgen station
Deze route loopt bijna paralel met de ATB route
Hoi allemaal,

Ik meld me bij deze af, er is helaas iets tussen gekomen :(
Veel plezier!

Groet Lancelotte
Niets voor mij maar ik meld me ook af.
Ik heb de spullen net voor elkaar maar heb nog niets geprobeerd, zelfs de tent nog niet opgezet. En ik voel er niet veel voor om met mijn gestuntel voor het avondvermaak te gaan zorgen. :D
Je gestuntel zal eerder worden geinterpreteerd als dapperheid! Iedereen heeft eens zijn eerste (off-)road tocht gemaakt. En het is onder wereldfietsers heel vanzelfsprekend elkaar een handje toe te steken en vervolgens met een dikke glimlach een biertje (of wat anders) te nuttigen. Dus ik zou zeggen: Pak deze kans!! De volgende off road tocht duurt weer 2 maandjes...
JanW schreef:...zelfs de tent nog niet opgezet.
Ik neem ook een tent mee die ik nog nooit opgezet heb.
Zelf vindt ik dat geen reden om niet te komen hoor.
Beste Jan W.
Jammer dat je niet mee gaat en dat gestuntel dat zal best wel meevallen.
Een mooier leerproces kan je niet krijgen en leert van elkaar.
De Offroad routeis niet moeilijk, je moet maar even zien wat je doet je bent van harte welkom. Ton
Geen al te mooi weer en de afgelopen weken veel te druk geweest dus wij gaan dit weekend niet mee. Volgende keer beter!

Marianne & Fokko
Heb helaas mn materiaal niet op orde gekregen dus ik ben dr niet bij!