Additionally, paste this code immediately after the opening tag: onderdeel opsturen poste restante - Forum Wereldfietser

onderdeel opsturen poste restante

Wij hebben onlangs geprobeerd wat op te laten sturen naar Budapest via poste restante naar het postkantoor, dit is niet gelukt. Brooks wil het nogmaals versturen naar adres Servie.Wij komen in Belgrado welk postkantoor adviseren jullie en wat er precies opstaan (in Budapest vroegen ze naar een nummer en een adres???).
Wij zitten er aan te denken het eventueel naar een camping op de route op te laten sturen is dit een goed idee?
Iemand bekend met een camping langs de donau in servie?

Groetjes Astrid.
Post restante lijkt me een beetje oude wets in deze digitaal tijdperk.

Mocht je al lid zijn van Warmshowers/couchsurfing, zou ik een adres daar proberen te regelen. Zo niet een oproep via facebook/twitter (als je daar van houd). Deze zijn mij allemaal goed bevallen voor zulke dingen tijdens mijn laatste lange reis.

Of de optie die je al genoemd heb, zoek een redelijk camping of hotel op via internet en hun benaderen als post adres als niemand hier een tip heeft.
Wij versturen meestal naar het buitenland via DHL of UPS. Dat is duurder maar werkt wel snel en is erg betrouwbaar.
Vereiste is dat je altijd een postcode moet weten. Mijn advies: zoek een exact adres van een hotelletje of zo en laat het daarnaartoe sturen. Bel of mail het hotel vooraf zodat ze weten dat er iets aankomt. Een camping kan natuurlijk ook, maar ik heb een beter gevoel bij een notel (zeker in het voormalige oostblok)
bedankt voor de adviezen
we hebben een camping gevonden en benaderd
ze vonden het ok dat pakketje daar naar toe gestuurd word.

nu moeten wij de camping nog vinden :D

Astrid en eric