Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Giant vakantie/ reisfiets. Verkocht... - Forum Wereldfietser

Giant vakantie/ reisfiets. Verkocht...

Voor de beginnende wereldfietser.
Afbeelding
Is verkocht.
Is deze fiets nog te koop?
En zo ja hoe groot frame en prijs graag :)
Is er nog steeds. Frame grootte: een M, is 54 cm.
Vraag prijs 300 Euro.
Ik zal er eens goed over nadenken. De maat twijfel ik een beetje aan.
Rij nu als vrijetijdsfiets een Scott Tampico maat L. Ik ben ongeveer 170 cm
maar rij graag altijd laag in het frame. Niet hoog erboven op de zadelpen.
Hoegroot ben jij? (met de pen dus zover uit geschoven)
Ik zelf ben 1,78 en heb een binnenbeenlengte van 80 cm. Ik vind deze fiets voor mijn lengte en BBL goed passen. Het zadel geeft nog wat ruimte om lager te stellen als je wat kleiner bent. Eens komen passen zou ik zeggen

Gr. Leo Jansen
Is nog steeds beschikbaar, als je dit voorjaar goed voorbereid op reis wil, sla je slag.

Gr Leo
Dag Leon,

is de fiets nog beschikbaar? Hoe is de staat ervan? (Kan ik er zo mee op vakantie dit voorjaar, of moet ik eerst nog van alles vervangen zoals ketting en tandwielen).
En last but not least: in welk deel van het land woon je ergens? Als het niet te ver is van Oosterhout (Noord-Brabant) kom ik graag een keertje proefrijden.

Bedankt voor info!
Rinske
Weer even boven aan de lijst. Is nog steeds te koop. Staat in Weert.

Gr Leo
Hallo Leo,

Welke wielmaat heeft deze fiets, 26" of 28" inch

Alvast bedankt,
Maarten
28"
Lennart-Tampico schreef:Ik ben ongeveer 170 cm
maar rij graag altijd laag in het frame. Niet hoog erboven op de zadelpen.
Hoegroot ben jij? (met de pen dus zover uit geschoven)
Als beide fietsen een gelijke afstelling van stuur en zadel hebben, dan merk je geen verschil tussen beide framematen. Het gaat om de lengte van de fiets, niet de hoogte. Deze maat M moet goed passen bij jouw lengte.
Ha Leo,

Wat is de lengte/hoogte van de zitbuis?
Gemeten van hart-trapas tot aan bovenkant buis :wink:

Groet,
Maarten
54,5 cm. Maar kom anders gewoon eens proefrijden in Weert.

Gr Leo
Leo,
Bedankt voor de informatie. 54,5 is wat aan de grote kant en Weert is vanuit Den Haag gezien wat ver voor een proefritje. Maar ik houd je fiets in mijn achterhoofd.

Bedankt nogmaals,
Maarten
Hallo,

Is de fiets nog steeds te koop? Ik zoek een vakantiefiets voor mijn zoon van 12, hij is ca 1,65 lang. Ik schat in dat hij hier op past, maar afstand tot stuur is uiteraard van belang.

Zijn de tandwielen al eens vervangen?
Is het stuur instelbaar?

Groet,
Corjan Gebraad
Delft
Zo te zien is de stuurpen van een verstelbaar type. 1m65 en 1m78 is nog een verschil, maar een jonge en soepel lichaam en een kortere stuurpen en een zadelpen zonder setback doen wonderen. Lijkt me goede deal voor een degelijke fiets.