Eind deze maand hoop ik m'n eerste voorzichtige fietsreisstapjes te maken met een rondje Nederland. Het lijkt me aardig om het meest zuidelijke stukje strand van het land (overzeese gebieden niet meegerekend) aan te doen, voordat ik op weg ga naar de 'Noordkaap' in Groningen. Alleen in Zeeuws Vlaanderen kom je niet zo makkelijk: het veer naar Perkpolder vaart nog niet, Vlissingen-Breskens vertik ik (het is een rondje, dus ik ga niet heen en weer met dezelfde boot), dus eigenlijk blijft alleen Antwerpen over. Nu heb ik het niet zo op steden, dus ik vraag me af hoe de ervaringen zijn wat betreft fietsen in Antwerpen. Is dit 10km ellende, of is er een prettige route die me lachend richting de Sint-Annatunnel draagt? Wie heeft er tips?
Andere opties zijn met een grote boog om Antwerpen heen (kost tijd), of Zeeuws Vlaanderen bewaren voor een 'rondje België' ergens in de toekomst...
Andere opties zijn met een grote boog om Antwerpen heen (kost tijd), of Zeeuws Vlaanderen bewaren voor een 'rondje België' ergens in de toekomst...