Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aldi fietskleding etc - Forum Wereldfietser

Aldi fietskleding etc

Vanaf 13 april bij de Aldi in de aanbieding o.a. fietskleding, shirts, broeken, fiets(onder)broeken, handschoenen, sokken en helmen. Ook wat technische zaken zoals pomp en fietscomputer

Roanld van der Perk
nice
meosky schreef:nice
nah, sommige dingen wel, andere zijn in de categorie 'volgende keer beter' :lol:
Draag al enkele jaren de fietsbroeken met bretellen. Ook wat shirtjes. Ben er tevreden mee. Niet duur en kwalitatief heel redelijk.

Gr Leo
'k heb hier nog wat truitjes van de vorige fiets-actie: maat XL waarbij de lange mouwen dan tot net voorbij mijn ellebogen komen... :? 'k Vermoed dat het zo'n worstel-chinees is die hiervoor model gestaan heeft. :D
Xyuny schreef:'k heb hier nog wat truitjes van de vorige fiets-actie: maat XL waarbij de lange mouwen dan tot net voorbij mijn ellebogen komen... :? 'k Vermoed dat het zo'n worstel-chinees is die hiervoor model gestaan heeft. :D
Mijn Aldi worstelchinezen hebben altijd een hele dikke buik. Hoewel die van mij zijn best ook wel doet, kan ik toch niet meekomen.