Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Spanje-paviljoen Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Spanje-paviljoen Fiets en Wandelbeurs

Op de Fiets en Wandelbeurs, de uitgebreide Fietsvakantiebeurs, op 18 en 19 februari 2006 in de Amsterdam RAI komt een Spanje-paviljoen, waar fietsers met Spanje-ervaring belangstellenden informeren over fietsen in Spanje. In dit paviljoen o.a. de Spanjaard Raoul Gonzales, die al jaren in Amsterdam woont. Raoul heeft hier het fietsen ondekt, maar hij heeft inmiddels diverse fietsroutes in zijn vaderland samengesteld.
Het pavijpen moet echt leuk worden met een Spaanse fietssfeer.
Vind je leuk om ook aan dit paviljoen mee te doen, neem dan contact op: b.sitters@pz.nl

Hoi Bert,
vraag het Mechteld eens. Zij heeft in haar eentje door Spanje gefietst. Of anders Carla? Zij heeft ook helemaal alleen door Andalusie gefietst! :roll:

Betekent jouw reactie, dat deze dames op 18 en 19 februari vrij zijn?

Ik denk dat ze de voorkeur geven aan negerzoenen en het beurskonijn... :lol:

Raul Gonzalez heeft inderdaad een leuk boekje geschreven over fietsen in Spanje. Overigens ben ik net terug uit de omgeving van Cuenca - Teruel en ben helaas wederom erg geschrokken van het razende tempo waarin stille kronkelende bergweggetjes worden omgevormd tot al even stille gladde rechte brede asfaltlinten, enorme zwartgrijze littekens dwars door het landschap.
Bah, en dat ook nog van mijn eigen centen!