Hallo Rondje-Rotterdam fietsers!
Hoe gaat het met jullie? Tijd niet gezien!
Misschien is deze architectuurroute een leuk alternatief voor het Rondje Rotterdam, het is namelijk op de 3e zondag van de maand.
Fietstocht: In de sporen van architect Bastiaan van der Lecq
Op zondag 18 november organiseren Bart en ik, vanuit mijn kleine Galerie Lecq, een fietstocht langs een aantal werken van Bastiaan van der Lecq. Naast de bekende Parksluizen, waar Galerie Lecq gevestigd is, ontwierp deze Rotterdamse architect diverse gebouwen in Rotterdam waaronder scholen, kerken en de walradarposten langs de Maas.
Vertrek om 14.00 uur bij Galerie Lecq, Westzeedijk 375 Rotterdam.
Terugkomst rond 16.00 uur. De route is ongeveer 20 km.
Aansluitend is bij Galerie Lecq koffie/thee en QR-code gebak ivm de finissage van de expositie van kunstenares Astrid Moors.
Graag van te voren aanmelden via info@galerielecq.nl.
Zie facebook of de website voor meer informatie.
Wellicht tot ziens weer eens!
Suzanne
Hoe gaat het met jullie? Tijd niet gezien!
Misschien is deze architectuurroute een leuk alternatief voor het Rondje Rotterdam, het is namelijk op de 3e zondag van de maand.
Fietstocht: In de sporen van architect Bastiaan van der Lecq
Op zondag 18 november organiseren Bart en ik, vanuit mijn kleine Galerie Lecq, een fietstocht langs een aantal werken van Bastiaan van der Lecq. Naast de bekende Parksluizen, waar Galerie Lecq gevestigd is, ontwierp deze Rotterdamse architect diverse gebouwen in Rotterdam waaronder scholen, kerken en de walradarposten langs de Maas.
Vertrek om 14.00 uur bij Galerie Lecq, Westzeedijk 375 Rotterdam.
Terugkomst rond 16.00 uur. De route is ongeveer 20 km.
Aansluitend is bij Galerie Lecq koffie/thee en QR-code gebak ivm de finissage van de expositie van kunstenares Astrid Moors.
Graag van te voren aanmelden via info@galerielecq.nl.
Zie facebook of de website voor meer informatie.
Wellicht tot ziens weer eens!
Suzanne