Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Is dit weggegooid geld - Forum Wereldfietser

Is dit weggegooid geld

Dag werledfietser

Onlangs had ik een forum http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =8&t=19247,, van een MTB naar een vakantie fiets maken.

Op advies van dit forum is het veel beter een TWEDEHANS fiets te kopen,, in plaats van een MTB naar een vakantie fiets te maken.Nu heb ik een TWEEDEHANDS Santos 2.6 Travelmaster sc-mo 8 jaar oud gekocht,, hier en daar een paar lak beschadigen en alles deed prima,,, maar naar thuis komen..zie ik pas dat aan de onderkant van de fietsframe een paar roest vlekjes zijn.
Nu wil ik hem roest vrij maken en over spuiten.

-Is dit nog wel goed ?
-Is de frame nog te vertrouwen voor een vakantie fiets?
-Hoelang gaat een frame van Santos mee?
Of IS DIT WEGGEGOOID GELD EN NOOIT MEER EEN TWEEDEHANS FIETS KOPEN?

MVG Meosky
meosky schreef:..zie ik pas dat aan de onderkant van de fietsframe een paar roest vlekjes zijn.
Beetje schuren en aanstippen lijkt mij voldoende :wink:
Michael W schreef:
meosky schreef:..zie ik pas dat aan de onderkant van de fietsframe een paar roest vlekjes zijn.
Beetje schuren en aanstippen lijkt mij voldoende :wink:
+1
Hoi Meosky,
Je overdrijft. Een paar roestplekjes is niet het einde van de fiets, ga maar eens op het station kijken.
Je hebt de aangeboden fiets kennelijk niet goed aan de onderkant bekeken. Jammer, want je had de verkoper op die plekjes kunnen wijzen en er nog een paar tientjes af kunnen krijgen.
Leon
Op advies van dit forum is het veel beter een TWEDEHANS fiets te kopen,, in plaats van een MTB naar een vakantie fiets te maken
"Het" forum bestaat in deze zin niet. Diverse forumleden denken hier namelijk het omgekeerde over.