Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars goes America's - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Lars goes America's

Hallo allemaal,

He, he , honderste antwoord.

Hij is geland, 15.54 uur, Het zit er op.

Leuk dat we vanmiddag een aantal mensen van de wereldfietsers hebben kunnen ontmoeten.

Allemaal bedankt en Rena een uitzonderlijk goeie en veilige reis toegewenst. We zullen je volgen !

Groeten,

Henk & Corry

Lars Welkom terug!
De fles wijn staat nog klaar voor je. (zie het begin van dit topic) Bij een volgend weekend neem ik hem mee.

Hoi Lars,

Fantastische verslagen van je gelezen.
Nu ook een foto van je op de site! Waarschijnlijk weer een extra golf lezers en reacties!
Wie weet of Lars recordhouder is?
Ik hoop je met hemelvaart weet te zien en vooral te horen.

Groeten, John.

Hoi Lars
Welkom terug. Je komt terug en de zon schijnt. 8) De foto van de site is er een die een keer gemaakt heb. Sorry dat ik hem niet eerder gegeven heb. :twisted:
Tijdens het Hemelvaartweekend kom ik weer een bakkie koffie bij je drinken.
Het beste met het wennen in Nederland.
Tot gauw
Gudy

he lars,

welkom terug ook namens mij. dat zul je nog wel veel horen de komende tijd, maar ik wist even niets originelers te verzinnen.

ik hoop je weer te zien met de hemelvaart. ik vondt je verhalen over je reis echt onwijs.

groetjes nathalie
Ha ha, nog maar 7 x en dan staat de teller op 5000, precies de helft van het aantal gefietste kilometers. mmm, heb toch wat met cijfertjes, hi hi.
En met fietsen..huisje verkopen, baantje opzeggen..kent u het ? Heerlijk !!!!!!!!! Wat een leven....
Nog 312 keer kijken mensen, dan staat de teller op 10.000 !!!
Precies hetzelfde aantal als de gefietste kilometers van deze mijn leven veranderende reis...
Kreeg net nog een e-mailtje van een lezeres met een vraag over een bepaalde grensovergang, leuk als je elkaar zo kan helpen !!!
Dit forum is gewoon helemaal te gek, super !!!

Hi Lars,
10.000 moet te halen zijn!!!!

renaw schreef:10.000 moet te halen zijn!!!!
9799 tot en met 9803 heb ik net even voor je geregeld :D
Leon
hi hi bedankt Rena en leon ( en de 300 anderen )
Dat is snel gegaan binnen 24 uur !!!!
Oke, een beetje geholpen maar als fietsreiziger zijn we dat wel gewend toch ? Dat we een streepje, wat, soms een hele dikke vette streep " voor " hebben op andere reizigers en waar ik in ieder geval vaak dankbaar gebruik van maak en zelfs soms al een beetje op begin te rekenen betrap ik mijzelf op.

Maar ik vind, als je een honderd kilometer hebt gefietst, dat je de hulp die je wordt aangeboden ook wel een beetje hebt " verdiend "
Ja toch ?!?!

:wink:
Hallo,

Straks, vanaf 1 april a.s. is er een nieuwe Lars goes en wel :
Lars goes Australia's

Allemaal kijken toch ............