Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2e hands markt tijdens WF beurs - Forum Wereldfietser

2e hands markt tijdens WF beurs

Zoals jullie misschien hebben gelezen komt de Fietsvakantiewinkel niet en hebben we één tafel vrij die we een andere bestemming kunnen geven.
Gezien de vraag naar een 2e hands markt zouden we die tafel daarvoor kunnen gebruiken. Let wel het is maar één tafel met de afmetingen van 200x80cm. Als er veel te koop wordt aangeboden kan dat waarschijnlijk niet allemaal op die tafel liggen. Daarom hebben we het volgende bedacht.
Op het forum maken jullie alvast bekend wat je wilt verkopen. Vervolgens maak je met een belangstellende een afspraak om op een bepaald tijdstip naar die tafel te gaan om daar de verkoop te bekrachtigen. Er kunnen denk ik 2 verkopers tegelijk aan die tafel staan.
Om het één en ander te stroomlijnen maken jullie op het forum zelf een overzicht van de tijd dat je aan die tafel staat. Ik zou me voor kunnen stellen dat iedere verkoper maximaal een half uur nodig heeft. Zo kunnen er door de dag heen 24 verkopers hun waren aanbieden. Dat lijkt ons ruim voldoende. Verder heeft het als voordeel dat je als verkoper en koper voldoende tijd overhoudt om de beurs te bezoeken.

Ronald van der Perk
Vorig jaar waren er praltisch gezien maar twee verkopers die aan de tafels bleven staat: Sjonnie en ik. Sommige anderen hadden een paar spullen neergelegd. De een loste dat op door per GSM beschikbaar te zijn, de ander door af en toe terug te komen. Om maar een half uurtje je waar voor publiek beschikbaar te hebben werkt niet: Sjonnie en ik hebben de hele dag nodig gehad want de hele dag komen andere mensen langs. In een half uur zal maar ééntiende van het aantal mensen je spullen zien.
Vooraf aanbieden werkte wel. Ik heb toe beloofd reserveringen tot 1200 uur vast te houden.
Ik kom dit jaar helaas/gelukkig niet, dus er is meer ruimte :D
Leon
Ronald,
Wat sympathiek om de leeggekomen tafel aan de tweedehandsliefhebbers te geven. Dit jaar kan ik overigens niet achter die THtafel omdat ik de hele dag ingeroosterd ben als informant. Mijn infotafel een tijdje leeglaten is niet OK want er was veel animo om als informant aanwezig te zijn.
Ik hoop dat het succesvol wordt. Neemt niet weg dat ik ga broeden op een plan voor volgend jaar.
Loes
Ik heb nog een voorraadje SD kaarten met de OFM Europa liggen, mogen die daar ook verkocht worden? Ervaringsdeskundige Peewee kan die dan in de GPS plaatsen en tekst en uitleg geven. 8)
Ik verkoop:

1) de nieuwste Lonely Planet van Laos, Cambodja, Vietnam en Noord-Thailand (door de LP ook wel als Mekong regio samengevat). Ziet er gebruikt uit, kost 8 euro.

2) Een z.g.a.n. kaart van Cambodja. Van 11 voor 6 euro. Heb die in november gekocht, bij een goede winkel dus het is een goede kaart.

Bij interesse kun je me vooraf alvast een pb sturen - ik ga zeker niet de hele tijd bij de tafel staan.
Vanwege overcompleet... :lol: (understatement)
(Mocht je in één van de dingen geïnteresseerd zijn, laat het even weten zodat ik het meeneem naar de beurs.)
  • Slaapzak Nomad Shearzone 950 Comfort -10ºC voor maar € 60.
  • Ruime 2p-tent (met luifel) Helsport Pasvik 2 Camp nieuwprijs €400 slechts zo'n 2 weken mee gekampeerd... Je mag 'm hebben voor € 250.
  • Warme, lichte en compacte fleece maat M van Lowe Alpine! Zelden gedragen, toch een koopje voor slechts € 50.
  • Doosje diversen, voor € 10 is het hele doosje van jou!
Ik heb ook nog een paar spullen waar ik wellicht iemand blij mee kan maken:

- 1x nieuwe buitenband Schwalbe Marathon XR 26 x 2.00 (vouwversie) voor 12,50 euro.
- 2x buitenband Schwalbe Marathon Extreme 26 x 2.00 (vouwversie) voor 12,50 euro.
- 1x loop/fiets schoen shimano maat 44. Geschikt voor SPD pedalen voor 25,00 euro.
- 1x zelf opblazende slaapmat Therm a Rest Prolite 4 woman's regular voor 45,00 euro.
- 1x slaapmat Therm a Rest Ridgerest voor 12,50 euro.
- 2x Cateye koplamp voor stuurbevestiging. Geschikt voor 4x AA batterij. Voor 5,00 euro.
- 1x zadeltas BBB voor 5,00 euro.
- 1x fietspomp Topeak Combo Master Blaster. Met framebevestiging voor 12,50 euro.

Tot zondag, Tim.
Ik zoek een eenvoudig beugeltje voor een Giant stuurtas.

Giant handlerbag 12 liter. Uit een stuk, dus niet een die ik weer in een bevestigingsstuk aan het stuur moet induwen. Gewoon een eenvoudig beugeltje.

Tot zondag, Bart

Afbeelding
Wij brengen ook een tafeltje spullen mee.
Een aantal Ortlieb Ultimate 5 stuurtassen sommige nieuw, sommige tweedehands, 2 gebruikte benzinebranders MSR, een Exped Synmat 7LW, en diverse fietsonderdelen, sommige nieuw, sommige tweedehands.
BartO schreef:Ik zoek een eenvoudig beugeltje voor een Giant stuurtas.
Giant handlerbag 12 liter. Uit een stuk, dus niet een die ik weer in een bevestigingsstuk aan het stuur moet induwen. Gewoon een eenvoudig beugeltje.
Tot zondag, Bart
Afbeelding
Krijg nou wat. Laat ik net twee weken geleden zo'n ding na twee decennia in het schuurtje bij het oud ijzer hebben gegooid. Ik herinner me er vooral van dat het niet bepaald bij alle sturen paste, en dat het vaak niet simpel was om er op te krijgen. en zwaar massief staal.
Leon
Hoi Tim74,

ik heb je een PB gestuurd over de banden die mij zoon dol graag wil kopen voor zijn trekking fiets, mij zoon is 10 jaar oud en die kan je daar heel blij mee maken. :wink: hij heeft een zelf opgebouwd trekking fiets op een koga MTB frame met 26' velgen maar moet nog wat goede banden hebben. :!: :)
bij deze graag reserveren voor hem.

groetjes,

Hendrik
#Leon Néééeeeeeee!

(en zwaar is het niet. Volgens mij kan het ook van willekeurig welk ander merk zijn. Iemand anders?)
BartO schreef:(en zwaar is het niet. Volgens mij kan het ook van willekeurig welk ander merk zijn. Iemand anders?)
Straks eens in m'n schuur kijken, zou er zomaar nog eentje kunnen liggen 8)
Ik heb interesse in de spullen van Tim, namelijk:

De schoenen, het Ridgerest matje en de fietspomp.
Hallo mensen,

na een dagje wereldfietsbeurs heb ik de volgende spullen overgehouden:
- 1x Shimano MT32 loop/fietsschoenen maat 44 (ze vallen klein, normale schoenmaat= 42).
Ze zijn geschikt voor SPD maar je kan ze ook met normale pedalen gebruiken.
Deze schoenen zijn weinig gebruik en dus zo goed als nieuw. Prijs: 25,00 euro.
- 1x Therm a Rest RigdeRest slaapmat.
Weinig gebruikt. Prijs: 12,50 euro.

Heb je interesse in bovenstaande spullen? Laat het dan even weten, dan neem ik ze mee naar het Paasweekend.

Groet, Tim.