Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Barcelona- Pamplona/Bilbao - Forum Wereldfietser

Barcelona- Pamplona/Bilbao

Beste,

Ik zou deze zomer van Barcelona naar Bilbao willen fietsen langs de Spaanse kant van de Pyreneeën. Ik heb er nog niet meteen een goeie mooie route voor gevonden.

Als er iemand ons kan voorthelpen graag alle tips en links zijn welkom?

Alvast dank voor de reacties!!!

Mvg,
Michiel
Michiel1 schreef:Ik zou deze zomer van Barcelona naar Bilbao willen fietsen langs de Spaanse kant van de Pyreneeën. Ik heb er nog niet meteen een goeie mooie route voor gevonden.l
Goede kaart opscharrelen en tegen de bergen aan blijven, dus niet in het stroomdal van de Ebro blijven.
Er zijn genoeg mooie rustige goede wegen daar. :wink:
Misschien heb je wat aan deze route:
http://moh.freehostia.com/2007/Pyrenees/index.html
Michael W schreef:
Michiel1 schreef:Ik zou deze zomer van Barcelona naar Bilbao willen fietsen langs de Spaanse kant van de Pyreneeën. Ik heb er nog niet meteen een goeie mooie route voor gevonden.l
Goede kaart opscharrelen en tegen de bergen aan blijven, dus niet in het stroomdal van de Ebro blijven.
Er zijn genoeg mooie rustige goede wegen daar. :wink:
Wij zijn vorig jaar in Spanje geweest en hebben geconstateerd dat er geen goede kaarten meer zijn voor het binnenland*. De Michelinkaart 1:400.000 is ook sterk verouderd. De remedie was vreemd genoeg google streetview: ik heb alle in aanmerking komende wegen op streetview bekeken en kon ongeveer de helft wegstrepen omdat het Amerikaanse highways geworden waren. Niet dat er auto's reden, nauwelijks. Ter plaatse bleek dat er nog een paar wegen meer 'verbeterd' waren, maar gelukkig voor ons fietsers is de bouwwoede met Brussels geld er een beetje af daar.
Leon

*: snelwegen en omgeving van Barcelona en andere grote steden zullen ongetwijfeld wel kloppen.
De tovenaar schreef:Misschien heb je wat aan deze route:
http://moh.freehostia.com/2007/Pyrenees/index.html
Dank u voor deze info en link van uw route, dat is al zeker een heel goeie start! Hebt u onderweg vooral wild gekampeerd en is dat te doen of is er genoeg keuze aan campings?

Als u nog info heeft dat goed om weten is op deze route laat dan maar komen! :)

Mvg,
Michiel
Ik heb alleen gekampeerd op campings. Die zijn er wel, maar af en toe moet je aardig doorfietsen.