Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jeugdige fiets- en reispartner zomer 2013 - Forum Wereldfietser

Jeugdige fiets- en reispartner zomer 2013

Hallo,

Ik ben op zoek naar een generatiegenoot (ikzelf ben 21 jaar) die tijdens de komende zomer een mooie en uitdagende fietsvakantie wil maken. Met de komende zomer bedoel ik juli of augustus en in totaal een reis van ongeveer een maand. Ik zou voornamelijk willen overnachten op campings, maar alles is bespreekbaar.

Vorig jaar heb ik met de fiets naar Zuid-Frankrijk gereden en de smaak te pakken gekregen. Ik heb nog geen definitieve bestemming in gedachten. Scandinavië, Oost-Europa en Azië lijken mij geweldig. Naast het fietsen ben ik ook geïnteresseerd in cultuur, natuur, steden bezoeken, ... . Een goede afwisseling maakt de reis compleet.

Mocht er iemand dezelfde plannen hebben, laat je mij dan iets weten?

Groeten,

Dries
Dag Dries!
Ik ben zelf van plan om naar Santiago de fietsen in juni, geen zin om mee te gaan?
Het is erg moeilijk om jong gezelschap te vinden, maar jij kan allicht niet omwille van examens enz?
Laat maar weten
deceuninck.hanne@gmail.com (is ook altijd gemakkelijk)
Beste Dries,
ik ga in augustus op de fiets naar Kroatië, naar een festival daar.
Ik ben 22 en ben van plan om zonder tent hiernaartoe te fietsen.
Vorig jaar ben ik met een vriend op deze manier naar Bologna, Italië gefietst.
Het idee is dan om te Couchsurfen (ik weet niet of je daar bekend mee bent) en als het ware op avontuur te gaan. Het ziet ernaar uit dat ik dat nu in mijn eentje ga doen,
maar toen kwam ik vandaag op het idee om forums af te struinen.
Ik ga zelf ook een verzoek plaatsen hier.
Ik snap dat zonder tent vrij angstaanjagend klinkt, maar vorig jaar is dit eigenlijk heel aardig gegaan, en hebben we maar een nacht hoeven betalen voor overnachting (in een maand). Mocht je interesse hebben: prinsvasso@gmail.com