Dat is even een tegenvaller. Wel erg goed om te lezen hoe positief je er tegenover staat.
Quarantaine is begrijpelijk. In het begin zal dit volledig zijn gok ik maar al snel alleen voor de
artsen. Je bezoek moet dan de handen wassen met alcohol en mag niet stoppen in het
ziekenhuis. Dit betekend dat ze direct naar buiten moeten en dat al het verplegend personeel
voor ze aan de kant rent
Dit had mijn oom ook toen hij terug kwam vanuit Egypte.
Later heet het nog quarantaine maar betekend het alleen dat de handen gewassen moeten worden (en dat je alleen op een kamer ligt).
Een kennis van mij mist ook zijn onderbeen en voet. Deze man weegt iets van 140kg, heeft slechte gewrichten en nul conditie. Hij red zich in huis prima op zijn kunstbeen. Voor een fitte kerel als jou moet dat vast nog beter lukken. Als ik je berichten zo lees heb je ook een veel groter doorzettingsvermogen en positiviteit dat die man. Het enige waar ik je voor waarschuw is je te bedenken dat het in het begin wel lastig is. Alles moet nog in vorm komen en inslinken. Zodra je die fase doorstaan hebt zal het snel verbeteren.
Alvast een fijne vlucht toegewenst. Veel succes!