Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kwaliteitsgeil - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Kwaliteitsgeil

verschil tussen jongens en mannen de prijs van het speelgoed :wink:
Dat vind ik dan weer een waardeloze opmerking.
Ik kwam op dit topic door te zoeken naar berichten over het merk Human Nature van de ANWB. Iemand ervaringen met hun afritsbroeken?

Misschien een leuke tip voor mensen die ook niet weten wat ze met hun ING rentepunten aanmoeten. Voor 14.45 euro + 1.250 rentepunten heb je een cadeaukaart van 25 euro. Je kunt er max 2 tegelijk gebruiken geloof ik, toch ruim 2 tientjes verdiend. Ook geldig voor Travel & Co artikelen.
Kwaliteitsgeil
Je reinste flauwekul als je het mij vraagt..
Er bestaat nl. nog zoiets als 'investeren' en meeste van genoemde merken (ortlieb & vaude daargelaten) staan nu eenmaal bekend om hun duurzaamheid. Op de lange termijn verdient zich dat dus altijd terug :!:

Niet slechts voor je portemonaie btw :idea:

grundig
grundig schreef:
Kwaliteitsgeil
Je reinste flauwekul als je het mij vraagt..
Waarschijnlijk worden de mensen bedoeld die een complete set goede spullen kopen en er na een drie weekenden en een vakantie op zijn uitgekeken. Dat vind ik niet erg, want meestal worden er weer anderen gelukkig met uitstekende tweedehands fietsen, tenten, slaapmatjes etc.
Leon
Rein32 schreef:Ik kwam op dit topic door te zoeken naar berichten over het merk Human Nature van de ANWB. Iemand ervaringen met hun afritsbroeken?
Het zou denk ik handiger zijn om een nieuw draadje te starten voor deze vraag - nu gaan mensen reageren op een discussie van dik twee jaar oud, in plaats van jouw vraag beantwoorden. (En nee, ik heb geen ervaring met HN-afritsbroeken.)

Carl
Nog maar een duit in het zakje. Ik zit lekker in de fietsen van de hogere prijsklasse. Ik kan dat geld ook aan andere zaken besteden, maar weet niet precies waaraan. Alles wat ik bedenk kost meer dan mijn mooie, geliefde fietsen. Vrouwen, Drank of Drugs? Kost nog meer en is slecht voor lichaam en geest.

Maar het grappig is dat ik elk jaar weer de meeste kilometers op mijn goedkoopste fiets maak. Sram 7, Naafdynamo Sram D3, gelugd stalen frame, een 2e hands leren zadel en ja, gezondigd met een duur LED lampje (60 euro) Ook ben ik er mee op vakantie geweest in de meer vlakkere gebieden. Wat een geluksgevoel geeft het fietsen op mijn Patria Dublin.

Mijn mooiste fiets, Utopia Kranich, heeft wekenlang in de woonkamer gestaan. Als een verliefde puber moest ik het steeds aanraken, ruiken en gebruiken. Alle kwaliteitsdingetjes erop, niks op aan te merken en toch fiets ik er minder op. Mijn fiets voor bijzondere dagen. Zwijmel.

Dus veel of weinig geld besteden hoeft niet lineair te lopen met fietsgeluk. Doe wat je kan doen, maar vooral doe wat je wilt doen en geniet ervan dat andere mensen ook mooie dingen hebben. Zo kun je de fiets van een ander toch beter bekijken dan je eigen waarop je zit.