Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hèhè...! - Forum Wereldfietser

Hèhè...!

Eindelijk weer eens een beetje lekker fietsweer, niet van dat kouwe klamme natte snijdende ..... [invullen wat van toepassing was] weer van de laatste tijd.

Vanmorgen met 3 graden boven nul op de Santos naar m'n werk gefietst, rustig tempo, iets van 19 km/u, en vanmiddag hopelijk met een graadje of 12 a 13 weer naar huis. Windje mee. Wat wil je nog meer.... (behalve vakantie:))!
Ik had gistermiddag een hele rare situatie. Normaal fiets ik van het station direct naar huis, zo'n anderhalve tot twee kilometer. Maar zo niet gisteren. Met geen mogelijkheid kreeg ik het stuur van m'n fiets richting de directe route. Zo moest ik verplicht ruim tien kilometer buitenom de stad fietsen naar m'n nederige stulpje. :roll:
Na de middag m'n fiets nog maar eens uitlaten. Eens kijken hoe enthousiast ze op haar rubberen voetjes zal dartelen tussen weilanden en bossen door.
Robertjan schreef:Ik had gistermiddag een hele rare situatie. Normaal fiets ik van het station direct naar huis, zo'n anderhalve tot twee kilometer. Maar zo niet gisteren. Met geen mogelijkheid kreeg ik het stuur van m'n fiets richting de directe route. Zo moest ik verplicht ruim tien kilometer buitenom de stad fietsen naar m'n nederige stulpje. :roll:
Na de middag m'n fiets nog maar eens uitlaten. Eens kijken hoe enthousiast ze op haar rubberen voetjes zal dartelen tussen weilanden en bossen door.
Heel raar inderdaad. Op de terugweg voert mijn fiets me ook, zonder dat ik er iets aan kan doen, over onverharde wegen. Misschien eens aan Santos vragen hoe dat kan.
Travelmaster schreef:
Robertjan schreef:Ik had gistermiddag een hele rare situatie. Normaal fiets ik van het station direct naar huis, zo'n anderhalve tot twee kilometer. Maar zo niet gisteren. Met geen mogelijkheid kreeg ik het stuur van m'n fiets richting de directe route. Zo moest ik verplicht ruim tien kilometer buitenom de stad fietsen naar m'n nederige stulpje. :roll:
Heel raar inderdaad. Op de terugweg voert mijn fiets me ook, zonder dat ik er iets aan kan doen, over onverharde wegen. Misschien eens aan Santos vragen hoe dat kan.
Mijn fiets houdt niet zo van onverhard, maar aan het eind van de middag was 'ie wel 80km omgereden :shock: :D
Travelmaster schreef:
Moet je de upgrade installeren met 19mm brede bandjes op 10 bar, dan is het gegarandeerd over
m-gineering schreef:
Travelmaster schreef:
Moet je de upgrade installeren met 19mm brede bandjes op 10 bar, dan is het gegarandeerd over
Klinkt meer als een downgrade, voor mij:).
Travelmaster schreef:
m-gineering schreef:
Travelmaster schreef:
Klinkt meer als een downgrade, voor mij:).
Maar jij bent ook consument :D
m-gineering schreef:Maar jij bent ook consument :D
How true! Laten we dat vooral zo houden.
Wat een vreemde zaak, dit vraagt om nader onderzoek. Weten jullie zeker dat er géén radio-controlled microprocessor in het balhoofd zit die het stuurgedrag beïnvloed?!
Matthie9000 schreef:Wat een vreemde zaak, dit vraagt om nader onderzoek. Weten jullie zeker dat er géén radio-controlled microprocessor in het balhoofd zit die het stuurgedrag beïnvloed?!
Daar was m'n fiets denk ik niet duur genoeg voor. Maar misschien is-ie gemaakt van een moddermagnetische aluminiumlegering?
Travelmaster schreef:
Matthie9000 schreef:Wat een vreemde zaak, dit vraagt om nader onderzoek. Weten jullie zeker dat er géén radio-controlled microprocessor in het balhoofd zit die het stuurgedrag beïnvloed?!
Daar was m'n fiets denk ik niet duur genoeg voor. Maar misschien is-ie gemaakt van een moddermagnetische aluminiumlegering?
Daar heb je misschien wat. Een andere naam voor aluminium is Surinaams eiken. Misschien zet het frame daarom koers richting beboste omgeving?
m-gineering schreef:
Travelmaster schreef:
Daar heb je misschien wat. Een andere naam voor aluminium is Surinaams eiken. Misschien zet het frame daarom koers richting beboste omgeving?
Hmmm.. Staat Santos dan voor Surinaams, Aluminium, Neigt Tot Onverharde Subklimaten?
Wat een pech.... lekker voorjaarsweetje en ik ziekgemeld thuis....
Ziekgemeld thuis betekent niet binnen of volledig inactief. Juist even van het mooie weer genieten versnelt wellicht het herstelproces.

@Travelmaster: waar staat Vittorio voor dan?
Robertjan schreef:Ziekgemeld thuis betekent niet binnen of volledig inactief. Juist even van het mooie weer genieten versnelt wellicht het herstelproces.

@Travelmaster: waar staat Vittorio voor dan?
Heb pijn in mijn rechterarm, van het fietsongeluk van 20 september 2007 (over de kop geslapen), welke weer terug is gekomen. Afgelopen zondag heb ik op de molen van Kolham gedraaid (de gróótste molen van prov. Groningen), maar daar ligt niet de oorzaak. Ik moest gisteren op m'n werk veel zware voorwerpen stapelen, bij elkaar 790 kg en daar heb je 'm al.... Ik kan nog wel een paar straten fietsen, meer niet.
Ga je lekker een rondje wandelen, of koop/huur/leen je een ligfiets. :wink:
Hier last van hetzelfde euvel, mijn Gaastra wil ook omrijden. Vanochtend heb ik hem nog weten te beteugelen, mijn baas wordt er nit blij van als ik in plaats van zeventien, zeventig kilometer fiets. Maar of ik hem vanmiddag weer weet te beteugelen weet ik niet. Zou wel moeten, want er moet voor de rest van het gezin ook nog gekookt worden...
Ruim 17 graden met de korte broek tussen de sneeuwresten 8) Eindelijk!
Robertjan schreef:Ga je lekker een rondje wandelen, of koop/huur/leen je een ligfiets. :wink:
Ik ken niemand in mijn omgeving (stille Groninger platteland bij de waddenzee) met een ligfiets. Heb genoeg andere dingen te doen in huis. Bovendien vind ik een ligfiets wat eng, lager dan een auto....
ja hoor, en ik beweeg me tussen pot, bank. en bed.