Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ga je op wereldreis? - Forum Wereldfietser

Ga je op wereldreis?

Ga je een lange tocht maken? (langer dan een half jaar). Wanneer lijkt het je leuk als er een avond wordt georganiseerd in Amsterdam waar alle ins en outs naar voren komen. Januari, maart of mei?

Onderwerpen: Visa, vaccinaties, thuisblijvers, geld, terugkomen, gezondheid, fietstechniek, paklijst, communicatie, fotograferen, klimaat, keuze werelddeel. Weet je nog meer onderwerpen? Laat het weten. Uiteraard zullen er fietsers bij zijn, die net terug zijn van een lange reis.

Ben je het afgelopen jaar teruggekomen :cry: en weet je over een of meer specifieke onderwerpen inhoudelijk veel te vertellen, meld je dan aan.

Goed plan, Eric. Als je in maart of mei een avond organiseert, ben ik erbij.

Leuk als er 'ervaringsdeskundigen' komen die net terug zijn van een lange fietsreis.

Ik hou de data wel in de gaten op deze wf-site en op jouw site (vakantiefietser.nl, dus).

Marcel

Ik zal dit geen SPAM noemen, maar het komt toch in de buurt.
Misschien is het verstandig, Eric om de link naar je winkel weg te halen om valse concurrentie te voorkomen. Het zal wat zijn als alle speciaalzaken op forums als deze moeten gaan posten..........
:oops: Reklame maken OK maar niet op ons forum.

Beste Eric,
bedankt voor je PB. Nogmaals, dit is net GEEN SPAM. Reclame wel, vind ik.

Wat vinden anderen hiervan? Namen als Vittorio, Snel, M-gineering enz komen op dit forum ook regelmatig voorbij.

Mijn stelling is deze:

Indien anderen dan de belanghebbenden tips geven naar een bepaald bedrijf, OK. Maar wanneer deze bedrijven zelf vragen gaan beantwoorden en gaan vertellen dat je het beste bij hen kunt shoppen: NEE, dat kan niet.

Misschien moet hier een apart topic over gestart worden,of is deze discussie al eens gevoerd?
Op dinsdagavond 28 maart organiseert De Wereldfietser samen met De Vakantiefietser een avond over het voorbereiden van een wereldreis. Iedereen die zich aanmeldt ontvangt een vragenlijst. Daar worden de belangrijkste onderwerpen uit gehaald. Voor deze onderwerpen zal een expert benaderd worden om op die avond daarover iets te vertellen.

Iedere deelnemer krijgt ook een boekje met daarin tips en wetenswaardigheden. Dus meld je aan op: wereldreis@vakantiefietser.nl