IK heb en Batavus old dutch ( http://be-dutchbicycles.co.uk/shop/bata ... utch-male/) met shimano 3 nexus versnelling
maar de fiets is een keer gevallen en hij is dus kapot. Heb ook al een keer naar de fietsmakker geweest en die heeft de naafversnelling uitelkaar gehaald en gesmeerd de naaf. Dat heeft toen geholpen maar was niet 100% ja en toen had ik last van lekke banden konstant dus heb ik de buitenband vervangen
maar nu is de versnelling weer minder geworden..
Ik heb altijd gekloot gehad met die versnelling, ik ben nu wel toe aan en niewe, maar ik wil dit niet zo meer. Ik wil dus dit keer en goede kwaliteit hebben zon versnelling die wel effen kan lossen hallen om en buitenband te verwisselen zonder bang te zijn dat ie dan stuk is ... ik woon en fiets in denemarken
maar ik zie allen maar shimano nexus als het om naafversnelling gaat.
ik fiets per week minst 150km
ik woon op het platteland dus veel modder en zand
de fiets valt ook wel eens af en toe dus het moet ook tegen en stootje kunnen
hast onverwoestbaar zal mooi zijn
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ik heb altijd gekloot gehad met die versnelling, ik ben nu wel toe aan en niewe, maar ik wil dit niet zo meer. Ik wil dus dit keer en goede kwaliteit hebben zon versnelling die wel effen kan lossen hallen om en buitenband te verwisselen zonder bang te zijn dat ie dan stuk is ... ik woon en fiets in denemarken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik fiets per week minst 150km
ik woon op het platteland dus veel modder en zand
de fiets valt ook wel eens af en toe dus het moet ook tegen en stootje kunnen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)