Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldreisticket - Forum Wereldfietser

wereldreisticket

Waar kan ik het beste terecht voor een ticket? Vlieg en fiets heeft afgehaakt (heb ik echt onmogelijke wensen?) Ga nu de fietsvakantiewinkel proberen. Heb je nog een tip? Let me know
Elly

Hoi Elly,

Bedoel je een gewoon vliegticket of een round-the-world ticket?
Bij de eerste kun je bij elke willekeurig reisburo terecht. Bij de tweede is het vaak even puzzelen welke oplossing voor jou het beste is.
Alhoewel het wel iets duurder is hebben wij altijd gekozen voor aparte tickets. Dat geeft je veel meer vrijheid en flexibiliteit. En dat is iets wat ik juist op een reis wil hebben. Maar goed, alles moet natuurlijk wel betaald kunnen worden.

Groet,
Marco

Zijn aparte tickets niet heeeel veel duurder dan een round-the -world-ticket?
En ben je tijdens je reis niet erg veel tijd kwijt met het regelen van tickets ed. Wel een voordeel dat je kris kras de wereld door kunt en dus optimaal van het goede fietsseizoen kunt genieten. Weet nog niet hoe ik het moet gaan aanpakken. Heb nog een jaar!!!

Hoi Elly,

Dat regelen valt toch best wel mee, tegenwoordig kun je alles overal via internet boeken!

Succes!

El & El

Pluk via internet, de Fietsvakantiewinkel en andere ticketboeren diverse opties en leg ze naast elkaar. Let wel op bijkomende kosten en voorwaarden. Let ook op de condities voor fietsvervoer!

Sterkte!

Hoe regelt Tunefish dat je fiets ook meekan en wat zijn de meerkosten?
Ik kan het niet op hun site vinden.

bert sitters schreef:Hoe regelt Tunefish dat je fiets ook meekan en wat zijn de meerkosten?
Ik kan het niet op hun site vinden.
staat niet op de site,

dan moet je even bij vliegtickets op "Vliegticket advies / prijsopgaaf" drukken en dan aangeven wat voor reis je wilt, bij overige wensen vul je dan in dat je zo'n 35 kg bagage (inclusief fiets) wilt hebben als restrictie. Als je dan ook even je gegevens invult en mailadres dan sturen zij jouw een mailtje met de de beste optie.

ik heb als prijsopgaaf voor een retourtje nieuw-zeeland nu 1110 euro gekregen (tegen bijvoorbeeld 1295 euro bij de fietsvakantiewinkel, scheelt wel een stukje). Beide reizen zijn dan met malaysia airlines.

gegroet,

PS: en ze geven op dit moment ook nog eens 10% korting op een reisverzekering bij globetrotter.

hoe zit het met de verschillen inclusief alle toeslagen: boekingkosten, luchthavenbelasting, veiligheidstoeslag, brandstoftoeslag, garantiefonds etc?
Staat op hun bevestiging ook dat fietstransport gegarandeerd is en dat je niet verrast wordt door een extra toeslag voor je fiets op Schiphol?