Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisverslag van onze reis op RTL 5 - Forum Wereldfietser

reisverslag van onze reis op RTL 5

Vanaf 10 dec tot 10 jan hebben mijn vrouw en ik een fietsreis gemaakt door Vietnam, Cambodja en Thailand. Ik heb daarvan een film gemaakt met onze Nikon J1. Voor de 1e keer gefilmd en gemonteerd. We hebben op waarbenjij.nu (ad1952.waarbenjij.nu) een verslag bijgehouden en daar stond een oproep voor films om te vertonen in het programma Overal en Nergens op RTL 5. Dus ik onze film opgestuurd en tot mijn verbazing/trots gaan er shots uit onze film gebruikt worden.

A.s. zondag 24 febr om 17.30 u op RTL 5.

Mocht je kijken, wil me dan laten weten wat je er van gevonden hebt?
ad1952 schreef:Vanaf 10 dec tot 10 jan hebben mijn vrouw en ik een fietsreis gemaakt door Vietnam, Cambodja en Thailand. Ik heb daarvan een film gemaakt met onze Nikon J1. Voor de 1e keer gefilmd en gemonteerd. We hebben op waarbenjij.nu (ad1952.waarbenjij.nu) een verslag bijgehouden en daar stond een oproep voor films om te vertonen in het programma Overal en Nergens op RTL 5. Dus ik onze film opgestuurd en tot mijn verbazing/trots gaan er shots uit onze film gebruikt worden.

A.s. zondag 24 febr om 17.30 u op RTL 5.

Mocht je kijken, wil me dan laten weten wat je er van gevonden hebt?

Gefeliciteerd!! Ik ga het opnemen en kijken! :shock: