Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2 Santos bidons met houder. Zijn vergeven - Forum Wereldfietser

2 Santos bidons met houder. Zijn vergeven

Van mijn nieuwe Santos.
Twee originele bidons met houder. Ik heb zelf Kleen Kanteen gemonteerd.

Voor de echte Santosrijder die ze kwijt is, maar ook voor de Koga- en Idworksrijder die zijn fiets een beetje Santosuitstraling wil geven. :lol:

Peter
Peter,

Ik heb de mijne na een drinkpauze ooit ergens laten staan :cry:

Dus jouw aanbod is geweldig. Ik ben niet inhalig, als er iemand is die er ook eentje wil hebben , dan heb ik aan 1 bidon genoeg.

Ik kom niet dagelijks in Nunspeet, maar het heeft wat mij betreft geen haast.

Groet,
Ruud,

er is in ieder geval 1 voor je gereserveerd. Mocht zicht binnen enige tijd (lekker vaag) geen andere belangstellende hebben gemeld, mag je ze allebei hebben.

Nog steeds 2 houders in de aanbieding.

Peter
Nou, dan opteer ik voor de andere bidon, met houder. En met die andere houder kan ik iemand erg veel plezier doen.

Gaele
Mhhh, had ik even niet door dat de houders ook aangeboden werden. Een tweede houder die er hetzelfde uitziet staat natuurlijk wel heel netjes op m'n fiets. @eindgebruiker is het OK dat ik opteer voor die tweede houder of heb je 'm echt al aan iemand beloofd?

groet,
ruudvp schreef:Mhhh, had ik even niet door dat de houders ook aangeboden werden.
Het stond toch echt duidelijk in de kop.
Vechten jullie het onderling even uit. Het maakt mij niet uit, maar Eindgebruiker gaf wel aan dat hij eventueel al in het weekend wil komen. Enige spoed is dus wel vereist.

Ik ben in ieder geval blij dat ik andere mensen hiermee kan helpen.

Peter
Het is keurig verdeeld.

Peter
een beetje Santosuitstraling
Laat ik dàt nou net trachten te vermijden.. :shock:
grundig schreef:
een beetje Santosuitstraling
Laat ik dàt nou net trachten te vermijden.. :shock:
Het heeft toch bijna 24 uur geduurd voordat er een reactie kwam. :D :lol: :D

Peter