Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam, zondag 17 februari 2013 - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam, zondag 17 februari 2013

rRotterdamfietsersters,
Op 17 februari is het alweer rondjeRotterdamzondag. Liefhebbers? En is er zelfs Iemand met een Plan?

Zo nee, dan is deze route een mogelijkheid:

Ik heb (weer) een boekje van een 'Verlichte boerderijenroute' ontvangen. Die route was eigenlijk bedoeld als een avond(auto)tocht eind januari, begin februari, dan met op een aantal avonden de boerderijen in de schijnwerpers. Afgelopen najaar hebben we een vergelijkbare route gevolgd door de Alblasserwaard, een en ander toen bijzonder fraai aangelicht door stralende zon. Wie weet lukt dat nog eens, met die zon.

De route voert dit keer door het westelijk deel van de Hoeksche Waard, langs Heinenoord, Piershil, Goudswaard, Zuid-Beijerland, Klaaswaal en Mijnsheerenland. Met inbegrip van het 'voor- en natransport' naar schatting een kilometertje of 85.
Een uitgesproken minpuntje is dat de appeltaartverkooppuntdichtheid in die streek bijzonder laag is (op zondag).

Dit wat mij betreft ijs en weder dienende. Als er beduidend sneeuw ligt en/of andere gladdigheid, verkies ik een rondje te voet.

Een andere route kan natuurlijk ook.

Zoals te doen gebruikelijk: verzamelen om 12 uur onder de Euromast.

Gepke.
Qua zon en taartkwaliteit lage verwachtingen, inderdaad. Maar de ijzel zal zondag wel gesmolten zijn. Geen belemmering om mee te fietsen dus.
Ben benieuwd wie er verder nog aansluit!

Groet,

Jaap