Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off road Trektocht 26; 27 en 28 april. - Forum Wereldfietser

Off road Trektocht 26; 27 en 28 april.

Off road Trektocht 26; 27 en 28 april.

Herkansing Off Road rit die afgelopen najaar is afgeblazen, wil ik jullie Drenthe op de kaart zetten, van Meppel naar Assen we gaan door diverse Nationale parken zoals Dwingelerveld; Holtinge veld; Drents Friese Wold en Fochteloër veen. De route bestaat 80 % Offroad (hei; bos, slootkantjes, tankbaan en gravel ) voor elk wat wils.
Op de beide campings kunnen ’s avond binnen zitten bij slecht weer.
Programma: Vrijdag 26 april vertrek Meppel CS om 16:00u Zaterdag 27 april: vertrek camping 10:00u 75 km Zondag 28 april: vertrek camping 10:00u 60 km
Campings
Vrijdag: http://www.detoffepeer.nl , Dokter Larijweg 64, 7961 NP Ruinerwold. Kosten: € 9,50 incl. Toeristenbelasting.
Zaterdag : http://www.holtingerzand.nl ,Studentenkampweg 2, 7975 RD Uffelte kosten € 6,70 incl.
De route tot nader order:

Tips&Tricks
- Het overgrote deel van de route is single track en dus onverhard. Een fiets met brede banden voldoet het best. - Ga lichtgewicht! Dit fietst het prettigst door het terrein, zeker met los zand/ veen gebied. - Een extra spanbandje om te voorkomen dat je tassen zijwaards wegklappen fietst een stuk prettiger! - Voor de campings stoppen we bij een supermarkt, dus boodschappen inslaan kan op het laatste moment. - Een dag aansluiten is uiteraard ook mogelijk. - Zorg voor eigen navigatie materiaal (kaart of GPS) zodat als je de groep kwijtraakt je zelfstandig de camping kan bereiken. - Als je de kronkelpaadjes beu bent kan je vaak heel gemakkelijk (en snel) over weg de camping (of het station) bereiken..

Aanmelden kan via het Forum: of mailen na 10 april naar ton-windt@kpnmail.nl i.v.m. de komende 2 maanden aan het fietsen ben in Chili de “Carretera Austral”.

De verdere details of wijzigingen volgen nog van de gpx track met de bijbehorende waypoints.

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.

De link naar het GPS bestand: http://www.jenders.eu/ton/wereldfietsers.zip
Ha, leuk Ton! Ben dr bij.
Hallo Ton,

Fijne vakantie, 2 maanden dat moet mooie verhalen opleveren voor`s avonds bij het kampvuur of kaarsje :D

Staat genoteerd,

grtjes Peter
Hoi Ton,

Lijkt me leuk. Ik wil graag meerijden.

groet,
Patrick
Goeie reis Ton!
En als je na al die weken terug bent, ga
ik mee om in je achtertuin te offroaden! Groetjes, Yvon
Ik wil ook mee en ik wens je een fijne vakantie toe.
Ik fiets het offroad-weekend graag mee.
Goede reis door Chili !

Roel
Ik ook!
Leuk! Lekker dichtbij huis, maar toch in een gebied waar ik niet te vaak kom. Eind april is het weer bovendien vaak prima. Even de agenda checken.
Ik ga ook graag mee.
Leuk! Zou voor mij de eerste tocht met bepakking worden. Ik hoop dat ik alles voor die tijd voor elkaar kan krijgen.
Al aangemeld voor het weekend op facebook, maar ook maar even hier dan.

Ik fiets mee, (en mijn broertje wil ook mee.)

Groeten,

Jurgen (en Ivar.)
Ik doe mee! :)

Gr Ivar
Ik had graag eens meegereden, maar zit dan in Nieuw Zeeland :-)
De route van vorig jaar heb ik achteraf eens gereden en die was prachtig!
Veel plezier!
Mooie omgeving daar, heel vaak met de MTB geweest. Vooral de bossen bij Spier en het Dwingelderveld zijn een aanrader, snelle single-tracks, paar mooie heuvels en een schitterend landschap, zeker omstreeks die data.
Veel plezier.
Hallo,

Leuk! en als het geen zeikweer is gaan wij ook mee.

Marianne & Fokko
Hallo,

Zetten jullie de route online? Het zou leuk zijn om ze eens na te rijden...

Groeten,

Dennis
Hoi,

Ik ga graag mee!!
Wilde vorig jaar al mee, dus deze herkansing vind ik helemaal leuk.

Groetjes van Heidi
Vorig jaar keek ik al uit naar deze tocht. nu in het voorjaar zal het zeker niet minder mooi zijn. ik bij er bij!
johan
Dat weekend zijn ook in Assen de Superbike races...!!! :P :P :P

Kan dus wel wat drukte geven op de weg....en in de trein. :cry:


De trainingen zijn op vrijdag en zaterdag. De race op zondag. Trekt meestal veel publiek, iets dergelijks als de Dutch TT.

Fokko
http://www.ttcircuit.com/sbk/