Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winterwantschoenen - Forum Wereldfietser

Winterwantschoenen

Vorige week heb ik nieuwe wantschoenen besteld, en binnen gekregen. Ik moet zeggen dat ze mij zeer goed bevallen, het zijn de Roeckl Vacha Lobsters, duim en wijsvinger zijn apart, de overige drie min of meer bij elkaar. Op dit moment in de opruiming bij de f-shop in Apeldoorn (ik geloof €45). Ze zijn niet waterproof, maar gisteren in een sneeuwbui van 1,5 uur geen probleem, vandaag ruim 2 uur gebruikt, en mijn handen kwamen er warmer uit dan ze erin waren gegaan. Ik vermoed dat je geen warmere nodig zult hebben (tenzij je naar Lapland in de winter gaat natuurlijk), als het kouder wordt kun je altijd nog zijden of merino onderhandschoenen gebruiken. Warm aanbevolen voor mensen (zoals ik) die snel last hebben van koude handen.

Jeroen
Dit moet veel beter zijn.
Jeroen, hoeveel wegen de handschoenen (per set)? Ik heb namelijk ook altijd snel last van koude vingers.

Thanks alvast.
Op de website staat het er niet bij, maar ik heb ze even op de keukenweegschaal gelegd (dus niet heel precies), en die gaf 170gr aan voor beide samen, valt wel mee dus, maar is dan ook geen Nepalees gebreide wol, maar allemaal kunststof...
http://roeckl.de/produkte/radsport/wint ... a-lobster/

Jeroen
Dank je Jeroen, dat valt inderdaad wel mee qua gewicht.