Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vouwwagen voor achter de fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vouwwagen voor achter de fiets

Vele fietskarren zijn eigenlijk opleggers en geen middenas-aanhangwagens. Maak eens een noodstop met een beladen kar van 40 kg achter je fiets. De lichtste fietskar weegt circa 5 kg en mag 35 kg laden.

Afbeelding
Sterk genoeg om 300 kg te dragen. :shock:
Misschien wordt het toch tijd het kopje boven deze reeks berichten aan te passen ...
fievowo schreef:Hallo allemaal,

Ik ben bezig met de ontwikkeling van een vouwwagen voor achter de fiets.
In aluminium blijft deze net onder de 20 kilo, zonder de tent mee gerekend.
Hij moet er in verschillende uitvoeringen komen, in aluminium, maar ook polyester en kunststof behoren tot de mogelijkheden.
Hij komt er in een zeer eenvoudige eenpersoonsversie, maar het is straks zelfs mogelijk om met twee volwassenen en twee kinderen er in te kamperen.
Graag zou ik jullie mening hierover hebben.
Waar zou zoiets aan moeten voldoen wil je over de aanschaf nadenken. En misschien nog belangrijker: wat mag er zeker niet op zitten.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Rinus
Ik zie hier echt het nut niet van in. Normaal is juist een vouwwagen dat er een tent bij zit. En dan nog in een persoons versie.
De berichten over de E-bike en al dan niet bijbehorende Wattages, zijn verplaatst naar het nieuwe onderwerp "EU en de E-bike".