Deze:?
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:klopt LeonLeon schreef:Deze:?
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
'k Wil niet moeilijk doen, maar als die fiets slechts drie weken oud is, zou men toch wel mogen verwachten dat je wel weet welke onderdelen op de fiets zitten. Al is het maar door naar de papieren te kijken die je in dat geval nog zou moeten hebben.jeroen68 schreef:Mario, zo'n kenner ben ik nu ook weer niet van al die onderdelen.naafdynamo is van shimano.supermario schreef:Volgens mij klopt de beschrijving niet. Er staat Son naafdynamo en Son edelux koplamp, maar ik zie wat anders?
Mario
wegens omstandigheden waar een hoop mensen mee te maken hebben de afgelopen tijdMichael W schreef:Waarom doe je hem nu al weg ?jeroen68 schreef:Deze fiets biedt ik te koop aan.slechts 2 weken oud, specs mail ik graag of informeer u per telefoon.Vaste prijs 1499 euro.foto's op verzoek
De ketting is verroest vanwege al die pekel op de weg?jeroen68 schreef:wegens omstandigheden waar een hoop mensen mee te maken hebben de afgelopen tijdMichael W schreef:Waarom doe je hem nu al weg ?jeroen68 schreef:Deze fiets biedt ik te koop aan.slechts 2 weken oud, specs mail ik graag of informeer u per telefoon.Vaste prijs 1499 euro.foto's op verzoek
Renaat,Revanho schreef:'k Wil niet moeilijk doen, maar als die fiets slechts drie weken oud is, zou men toch wel mogen verwachten dat je wel weet welke onderdelen op de fiets zitten. Al is het maar door naar de papieren te kijken die je in dat geval nog zou moeten hebben.jeroen68 schreef:Mario, zo'n kenner ben ik nu ook weer niet van al die onderdelen.naafdynamo is van shimano.supermario schreef:Volgens mij klopt de beschrijving niet. Er staat Son naafdynamo en Son edelux koplamp, maar ik zie wat anders?
Mario
Het verschil tussen een naafdynamo van Son en van Shimano is toch redelijk wezenlijk. Als ik naar een fiets zou gaan kijken en zo'n foutieve informatie zou vaststellen, dan zou mijn vertrouwen een aanzienlijke knauw krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga er echt wel vanuit dat het om een vergissing gaat, zonder kwade bijbedoelingen. Maar ik heb ook de indruk dat je zelf wel erg licht over die vergissing heen gaat.
Renaat
Kan wezen, maar het zou in ieder geval van eerlijkheid getuigen als je de MP advertentie update met deze informatie.jeroen68 schreef:ik begrijp je verhaal heel goed, echter duikt niet iedereen zo diep in de materie als jij doet.Persoonlijk weet ik meer van auto's echter niet van dien verstande dat ik elk onderdeel wil gaan specificeren.iemand die interesse kan naar hartelust de fiets bekijken cq uitproberen.Alleen dan kan men de gebruikte materialen waaruit deze fiets bestaat bekijken
reeds gedaan, bedankt voor de infogijsvs schreef:Kan wezen, maar het zou in ieder geval van eerlijkheid getuigen als je de MP advertentie update met deze informatie.jeroen68 schreef:ik begrijp je verhaal heel goed, echter duikt niet iedereen zo diep in de materie als jij doet.Persoonlijk weet ik meer van auto's echter niet van dien verstande dat ik elk onderdeel wil gaan specificeren.iemand die interesse kan naar hartelust de fiets bekijken cq uitproberen.Alleen dan kan men de gebruikte materialen waaruit deze fiets bestaat bekijken
Mario dank voor je uitleg.ik ben ook niet zo'n doorgewinterde fietsfanaat als jullie zijn.Wel erg leerzaam voor me.Je gaat nu ook anders naar fietsen kijken erdoor.supermario schreef:IK bedoel het ook niet verkeert, maar een Son dynamo kost 200 euro en een Shimano XT 65 euro. Koplamp edelux 135 euro die er nu opzit kost 60 euro.
Het probleem is dat als iemand de fiets wilt kopen en dan het verschil ziet, zij nooit de prijs betalen die jij er nu voor vraagt.
m.a.w. je kan je zelf dus beschermen door het te veranderen in de advertentie.
Mario